کد خبر: 29052
تاریخ انتشار: یکشنبه, 11 تیر 1396 - 00:53

داخلی

»

اخبار کتاب

قصه‌های مزرعه تجدید چاپ شد

منبع : لیزنا
مجموعه‌ 12 جلدی قصه‌های مزرعه  اثر هیتر ایمری با تصویرگری استیون کارت رایت و ترجمه حسین فتاحی توسط انتشارات قدیلنی و در نوبت چاپ پنجم روانه بازار کتاب شد.
قصه‌های مزرعه تجدید چاپ شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی انتشارات قدیانی، در هر یک از قصه‌ها این مجموعه، خانواده‌ای کشاورز حضور دارند که هر بار با ماجرایی روبرو می‌شوند. تصاویر و ماجراهای این مجموعه شیوه‌ی زندگی کشاورزان، همچنین فضاهای روستایی و حیواناتی را که به طور معمول در مزارع و محیط‌های روستایی زندگی می‌کنند نشان می‌دهند.        

این مجموعه شامل 12 داستان به شرح زیر است:

 راز مترسک، آتش در انبار، تراکتور ترمز بریده، الاغ گرسنه، کره اسب کوچولو، گوسفند بازیگوش، مهمان های سرزده، تراکتور در طوفان، جمعه بازار، سگ تازه وارد، قطار و اسب، قطار بخار کهنه.

کتاب‌های بنفشه واحد کودک و خردسال انتشارات قدیانی، مجموعه‌ی 12 جلدی قصه‌های مزرعه را در نوبت چاپ پنجم، تیراژ 1 هزار و 650 نسخه، 192 صفحه مصور و رنگی با قیمت 30هزار تومان در اختیار علاقه مندان قرار داد.

براي تهيه اين كتاب‌ علاوه بر مراجعه به كتاب فروشي‌های معتبر سراسر كشور، می‌توانيد برای خريد اينترنتی آن به این نشانی الكترونيكی نيز مراجعه كنيد. 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: