کد خبر: 29203
تاریخ انتشار: سه شنبه, 20 تیر 1396 - 10:53

داخلی

»

اخبار کتاب

ماجراهای مدرسه کج و کوله به چاپ سوم رسید

منبع : لیزنا
 کتاب‌های ماجراهای مدرسه کج و کوله با عناوین مدرسه عجیب‌تر می‌شود، مدرسه سقوط می‌کند و بچه‌های کلاس خانم جولز اثر لوییس سکربا ترجمه‌ سپیده خلیلی به چاپ سوم رسید.
ماجراهای مدرسه کج و کوله به چاپ سوم رسید

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی انتشارات قدیانی، لوییس سکر، نویسنده این مجموعه، داستان مدرسه‌ای را روایت می‌کند که کج ساخته شده؛ این مجموعه ۳۰ داستان درباره بچه‌ها و معلمان مدرسه «وی‌ساید» را در برمی‌گیرد.

نویسنده در ابتدای این کتاب می‌نویسد: اشتباه وحشتناکی شده. قرار بود مدرسه کج و کوله سی کلاسه ساخته شود. طوری که همه کلاس‌ها در یک ردیف باشند. نه این‌که روی سر هم قطار بشوند... به طول سی داستان!... احتمالا به همین دلیل است که این همه اتفاق‌های عجیب و غریب در مدرسه کج و کوله پیش می‌آید. به‌خصوص در طبقه سی‌ام، جایی که شما خانم گارف، بدجنس‌ترین معلم مدرسه را ملاقات می‌کنید. البته قبل از این‌که به سیب تبدیل شود.

بچه‌ها هم بچه‌های عادی نیستند. از جیسون دهان گشاد گرفته تا سمی استخوانی و مورشای شیرین و قشنگ که می‌تواند هر پسری را در کلاس کتک بزند.

هیچ‌وقت نمی‌توانید حدس بزنید راز الیسون چیست؛ یا خانم گارف چرا می‌خواست بچه‌های طبقه سی‌ام را اذیت کند. اما شما با خواندن این کتاب با مسخره‌ترین، آشفته‌ترین و بهم ریخته‌ترین جایی که اسمش را مدرسه گذاشته‌اند، آشنا می‌شوید.

لوییس سکر نویسنده این کتاب، نویسندگی را حین تحصیل در رشته حقوق شروع کرد، اما زمانی که در سال ۱۹۸۹ آثارش با اقبال عمومی روبرو شد، به طور تمام وقت به نویسندگی روی آورد و کار در رشته حقوق را کنار گذاشت. وی تاکنون بیش از ۲۰ اثر آموزشی برای کودکان و نوجوانان نوشته است.

 

کتاب‌های بنفشه واحد کودک و خردسال انتشارات قدیانی، سه جلد ماجراهای مدرسه کج و کوله را در نوبت چاپ هشتم، تیراژ 1هزار و 100 نسخه و قیمت هر جلد 14هزار تومان در اختیار علاقه مندان قرار داد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: