کد خبر: 29610
تاریخ انتشار: سه شنبه, 10 مرداد 1396 - 08:22

داخلی

»

اخبار کتاب

کتاب «قزوین در انقلاب مشروطیت» بررسی می شود

منبع : لیزنا
نقد و بررسی کتاب « قزوین در انقلاب مشروطیت» روز چهارشنبه، 11 مردادماه در سرای اهل قلم برگزار می شود.
کتاب «قزوین در انقلاب مشروطیت» بررسی می شود

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی خانه کتاب، کتاب « قزوین در انقلاب مشروطیت» چهارشنبه، 11 مرداد  با حضور  سید علی آل داود، علیرضا ملایی توانی و مهدی نور محمدی در سرای اهل قلم نقد می شود.

کتاب  «قزوین در انقلاب مشروطیت»  تحقیقی است درباره تاریخ مشروطه در قزوین که طی آن نویسنده رویدادهای مشروطه را در این شهر از سال 1284تا 1290ش/ 1324تا 1330قمری بازگو کرده است. منابع نویسنده بر دو دسته‌اند: یک دسته منابع و متون چاپ شده شامل تاریخ‌های دست اول و مقالات و کتاب‌های دیگر و دسته دیگر مجموعه‌ای از اسناد نو یافته و منتشر نشده. بخش اصلی اسناد مربوط به خاندان شیخ الاسلامی قزوینی است که در انقلاب مشروطه نقش مهمی داشته‌اند.

در پایان کتاب تصاویر اسناد و عکس‌هایی از رجال قزوینی عصر مشروطه، به خصوص خاندان شیخ الاسلامی آورده شده است .کتاب با فهرست منابع و فهرست اعلام به پایان می‌رسد.

نشست نقد و بررسی کتاب «قزوین در انقلاب مشروطیت»  چهارشنبه (11 مرداد) ساعت 17 در سرای اهل قلم به نشانی خيابان انقلاب، خيابان برادران مظفر جنوبي، كوچه‌ي خواجه نصير، پلاك ۲، طبقه همكف برگزار می شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: