کد خبر: 29730
تاریخ انتشار: سه شنبه, 17 مرداد 1396 - 14:29

داخلی

»

اخبار کتاب

«مستر جیکاک» در قم نقد می شود

منبع : لیزنا
نشست نقد و بررسی کتاب «مستر جیکاک» نوشته احمد حسن زاده جمعه، بیستم مردادماه، در سرای ناشران قم برگزار می شود.
«مستر جیکاک» در قم نقد می شود

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی خانه كتاب، كتاب «مستر جیکاک» جمعه (بیستم مردادماه) با حضور نویسنده كتاب، علیرضا شهبازی و محمد قائم خانی در سرای ناشران قم نقد می شود.

مجموعه داستان «مستر جیکاک» شامل شش داستان کوتاه به هم پیوسته است. گرچه هر داستان ماهیتی مستقل دارد، اما عناصر، شخصیت‌ها و نمادهای گوناگونی در داستان‌ها تکرار می‌شود که آنها را به هم پیوند می‌زند. این کتاب تاریخی صد ساله از جدال ایرانیان با عناصری چون مدرنیته، استعمار، عقب‌ماندگی، خرافات و خشونت را در قالب داستان به تصویر می‌کشد.

این مجموعه داستان، شامل شش داستان کوتاه به نام‌های «مستر جیکاک»، «طلوع»، «منتظران»، «کودکان در خاک»، «دالو(پیرزن)» و «قلعه» است.

 

نشست نقد و بررسی كتاب « مستر جیکاک » جمعه (بیستم مردادماه) ساعت 18 در سرای ناشران قم به نشانی قم، بلوار معلم، مجتمع ناشران، طبقه سوم، سرای ناشران برگزار می شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: