کد خبر: 30311
تاریخ انتشار: شنبه, 11 شهریور 1396 - 21:21

داخلی

»

اخبار کتاب

با نشر قدیانی در مرزهای فضا و زمان کیهان‌نوردی کنید

منبع : لیزنا
کتاب «کیهان در مرزهای فضا و زمان» اثر اریک اوبلاکر و ترجمه‌ی بهروز بیضایی در نوبت چاپ دوازدهم روانه‌ی بازار کتاب شد.
با نشر قدیانی در مرزهای فضا و زمان کیهان‌نوردی کنید

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی انتشارات قدیانی، در این كتاب از مجموعه((چرا و چگونه)) كه به منظور آشنایی نوجوانان و جوانان با علم كیهان‌شناسی به طبع رسیده، مولف به پرسش‌هایی درباره آغاز و پایان عالم، فضا و زمان و نیز ساختار و مرزهای كیهان پاسخ می‌دهد .برخی پرسش‌هایی كه در كتاب به آنها پاسخ داده شده عبارت‌اند از : چرا ستارگان می‌درخشند؟ سیاهچاله چیست؟ در كجای كیهان جای داریم؟ كهكشان‌ها چگونه در فضا پراكنده‌اند؟ كهكشان‌ها با چه سرعتی تغییر مكان می‌دهند؟ كیهان چگونه آغاز شد؟ در زمان آغاز عالم چه اتفاق افتاد؟ چرا در زمین حیات وجود دارد؟ اتم‌ها چگونه ایجاد شدند؟ چرا شب‌ها هوا تاریك می‌شود؟ آیا در سیاره‌های همسایه حیات وجود دارد؟ آیا دستگاه‌های سیاره‌ای دیگری را می‌شناسیم؟ و چگونه می‌توانیم با خارج از زمینیان تماس برقرار كنیم؟ .مطالب كتاب با تصاویر رنگی همراه است .

ابن کتاب جزو کتاب‌های معرفی شده در کتابنامه‌ی رشد آموزش و پرورش می‌باشد و همچنین جزو آثار تقدیر شده در دومین جشنواره کتاب‌های آموزشی رشد می‌باشد.

انتشارات قدیانی این کتاب را در نوبت چاپ دوازدهم، تیراژ 1650 نسخه و قیمت 10هزار تومان در اختیار علاقه‌مندان قرار داد.

برای تهیه‌ی این كتاب علاوه بر مراجعه به كتاب فروشی‌های معتبر سراسر كشور، می‌توانید برای خرید اینترنتی آن به نشانی الكترونیكی نشر قدیانی نیز مراجعه كنید. علاوه بر این با مطالعه اخبار درج شده در سایت این موسسه فرهنگی از تازه‌های نشر آن نیز با خبر خواهید شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: