کد خبر: 30817
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 12 مهر 1396 - 09:18

داخلی

»

اخبار کتاب

نقد «تراش سوخته‌ها» در سرای ناشران قم

منبع : لیزنا
داستان «تراش سوخته‌ها» جمعه، 14 مهرماه در سرای ناشران قم نقد و بررسی می شود.
نقد «تراش سوخته‌ها» در سرای ناشران قم

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی خانه کتاب، کتاب «تراش سوخته‌ها» نوشته بهروز انوار جمعه، 14 مهرماه با حضور نویسنده کتاب و منتقدان مصطفی پورنجاتی و محمد قائم خانی در سرای ناشران قم نقد می شود.

«تراش سوخته‌ها» رمانی در حدود ۱۵۰ صفحه است با روایت اول شخص کنش‌گر. راوی شخصیتی است رو به خاموشی و ویران شدن. او با دوستانی که به نوعی از لحاظ حال و هوا و روحیات شبیه هم‌اند، هر شب در خانه تقی (مخروبه‌ای در انتهای شهر) به کشیدن تریاک روزگار می‌گذرانند.این کتاب با نگاهی جامعه‌شناسانه، داستان طبقه‌ای است که برای فرار از تحقیر شدن و سیلی خوردن‌های ناعادلانه به عالم نشئگی پناه می‌برد. تمام محورهای اصلی رمان، شب‌نشینی راوی با دوستانش، آشنایی با آیلار، حرفه راوی (نقاش ساختمانی) و همه چیز پیرامون مواد مخدر به‌ویژه تریاک شکل گرفته است.

 

نشست نقد و بررسی كتاب «تراش سوخته‌ها» جمعه (14 مهرماه) ساعت 16 در سرای ناشران قم به نشانی  قم، بلوار معلم، مجتمع ناشران، طبقه سوم، سرای ناشران برگزار می شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: