کد خبر: 30937
تاریخ انتشار: سه شنبه, 18 مهر 1396 - 08:49

داخلی

»

اخبار کتاب

در کارگاه تخصصی هفته ملی کودک

دوستی کودکان و حیوانات تصویرگری می‌شود

منبع : لیزنا
در پنجمین روز از هفته ملی کودک علاوه بر برگزاری دو نشست تخصصی، کارگاه تصویرگری انجمن تصویرگران کتاب کودک و نوجوان میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.
دوستی کودکان و حیوانات تصویرگری می‌شود

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، «اهمیت فرهنگ‌سازی در استفاده از محصولات فرهنگی ایرانی» عنوان نشستی است که با سخنرانی محمدعلی شامانی، اعظم ترابی،‌ صدیقه اطهری چهارشنبه 19 مهر 1396 برگزار خواهد شد.

علاوه بر این نشست که از ساعت 10 تا 12 برگزار می‌شود،‌ مرضیه شاه‌کرمی در سالن کنفرانس شماره دو مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون تهران درباره‌ی «نقش آگاهی و آموزش در تربیت فرزندان» در همین ساعت سخن خواهد گفت.

بعدازظهر همین روز گروه هنری «توما» کارگاهی را با عنوان «تصویرگری دوستی کودکان با حیات‌وحش» برگزار می‌کند که شرکت علاقه‌مندان در هر رده‌ی سنی را بدون مانع اعلام کرده است. در این کارگاه آثاری با موضوع «عشق و محبت با حیوانات» خلق خواهند شد.

این کارگاه از ساعت 13 تا 18 پذیرای علاقه‌مندان است.

 

گفتنی است که کارگاه‌ها و نشست‌های تخصصی هفته ملی کودک از سوی اداره کل آموزش و پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با همراهی برخی نهادهای مرتبط با حوزه‌ی کودک برنامه‌ریزی و مدیریت شده است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: