کد خبر: 31329
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 10 آبان 1396 - 17:43

داخلی

»

اخبار کتاب

«تپه خرگوش» نقد می شود

منبع : لیزنا
نقد و بررسی کتاب «تپه خرگوش»  نوشته علی اکبر حیدری جمعه (12 آبان) در سرای ناشران قم برگزار می شود.
«تپه خرگوش» نقد می شود

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی خانه کتاب، کتاب «تپه‌ی خرگوش» نوشته‌ی علی‌اکبر حیدری به همت گروه داستان جمعه و با همکاری مجتمع ناشران قم و خانه کتاب، جمعه(12آبان‌ماه) در محل مجتمع ناشران شهر قم نقد و بررسی می شود.

در این نشست علی‌اکبر حیدری، نویسنده داستان و احسان عباسلو نویسنده، مترجم و منتقد ادبی و مهدی حمیدی پارسا عضو هیات مدیره انجمن طلاب داستان نویس به عنوان منتقد حضور دارند.

داستان «تپه خرگوش» یک درام سیاسی اجتماعی است که در بستر تاریخ معاصر ایران رخ می‌دهد. داستان این رمان که به نوعی سه فراز از زندگی یک خانواده را به تصویر می‌کشد از سال ۵۷ شروع و در سال‌های پایانی دهه هشتاد به اتمام می‌رسد که در هر بخش یکی از اعضا این خانواده به روایت داستان می‌پردازند.

 

علاقه‌مندان برای شرکت در این نشست می‌توانند ساعت 16 روز جمعه، دوازدهم آبان‌ماه در مجتمع ناشران به نشانی قم، بلوار معلم، مجتمع ناشران، طبقه سوم، سرای ناشران مراجعه کنند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: