کد خبر: 32885
تاریخ انتشار: یکشنبه, 08 بهمن 1396 - 10:22

داخلی

»

اخبار کتاب

«كیك عروسی» بررسی می شود

منبع : لیزنا
نشست معرفی و بررسی کتاب «کیک عروسی و داستان های دیگر» دوشنبه، ۹ بهمن ماه  در سرای اهل قلم برگزار می شود.
«كیك عروسی» بررسی می شود

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی موسسه خانه كتاب، كتاب «كیك عروسی و داستان های دیگر» دوشنبه (۹ بهمن ماه) با حضور مژده دقیقی، حسن میرعابدینی و حسین پاینده در سرای اهل قلم معرفی و بررسی می شود.

«كیك عروسی و داستان های دیگر» شامل آثاری از مگان میهیو برگمن، راسل بنكس، جولی اوتسوكا و... با انتخاب و ترجمه مژده دقیقی توسط انتشارات نیلوفر منتشر شده است.

درباره این كتاب می خوانیم: كوچكی امتیازاتی دارد. چیزهای بزرگ اغلب بی دروپیكر، ناپخته و ناشیانه اند؛ كوچكی قلمروی وقار و زیبایی است. قلمروی كمال هم هست. رمان در ذات خود فراگیر است. داستان كوتاه، در مقابل، ذاتاً گزینشگر است. از آن جا كه تقریباً همه چیز را كنار می گذارد، می تواند به آنچه باقی می ماند شكل كاملی ببخشد. حتی می تواند مدعی نوعی كمال باشد. چیزی كه برای رمان اهمیت دارد بزرگی است، قدرت است. تهِ دلش داستان كوتاه را به خاطر قناعتش تحقیر می كند. كمال، دلخوشی آنهایی است كه هیچ چیزِ دیگری ندارند....

 

علاقمندان برای حضور در این نشست می توانند دوشنبه (۹ بهمن ماه) ساعت ۱۶ به سرای اهل قلم واقع در  خیابان انقلاب، خیابان فلسطین جنوبی، كوچه  خواجه نصیر،  پلاك ۲ مراجعه كنند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: