کد خبر: 33922
تاریخ انتشار: سه شنبه, 21 فروردين 1397 - 17:09

داخلی

»

اخبار کتاب

پیام حنان «استیون هاوکینگ، خداوند و بهشت» را سی‌امین بار منتشر کرد

منبع : لیزنا
چاپ سی‌ام کتاب «استیون هاوکینگ، خداوند و بهشت» نوشته عيسى كشورى توسط انتشارات پیام حنان به چاپ رسید.
پیام حنان «استیون هاوکینگ، خداوند و بهشت» را سی‌امین بار منتشر کرد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی انتشارات پیام حنان، عیسی کشوری در نقد نظریات هاوکینگ، فیزیک دانان مشهور غربی، کتابی متافیزیکی با نام «استیون هاوکینگ، خداوند و بهشت» نوشته است که با تشکر و واکنش دوستانه‌ هاوکینگ مواجه شده بود.

هاوکینگ به عنوان یک فیزیکدان، عقیده داشت که دین محصول خرافات است و بهشت افسانه کودکانه ای است که انسان های اولیه برای کاهش ترس از مرگ ساخته اند. هاوکینگ می گوید علم وجود خدا و بهشت را مردود اعلام می کند. کشوری در این کتاب، به نقد و بررسی افکار هاوکینگ پرداخته است.

بعد از انتشار ترجمه انگلیسی این کتاب، هاوکینگ بیان کرده بود که منظورش از دین خرافی، تعالیم فعلی مسیحیت بوده و اطلاعی از تعالیم اسلام نداشته است.

استیون هاوکینگ که به تازگی درگذشت یکی از دانشمندان بزرگ فیزیک دنیا بود. او علاوه بر اکتشافاتی در کیهان‌شناسی و سیاه‌چاله‌ها، نظریاتی در مورد هستی و آفرینش ارائه کرده بود که واکنش دانشمندان و اندیشمندان جهان را به همراه داشته است. «طرح بزرگ» و «تاریخچه زمان» از آثار مشهور او هستند. این کتاب ها در فهرست کتاب‌های پرفروش جهان جا دارند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: