کد خبر: 34234
تاریخ انتشار: دوشنبه, 10 ارديبهشت 1397 - 08:57

داخلی

»

اخبار کتاب

«ماهی قرمز، ‌ماهی طلایی» احمدرضا احمدی به انگلیسی منتشر شد

منبع : لیزنا
«ماهی قرمز، ‌ماهی طلایی» از جدیدترین آثار احمدرضا احمدی به زبان انگلیسی ترجمه و از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شده است.
«ماهی قرمز، ‌ماهی طلایی» احمدرضا احمدی به انگلیسی منتشر شد

به گزارش  لیزنا بر اساس اعلام اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، این اثر در قالب داستانی فلسفی به چرایی بودن و روایت عشق،‌ چیستی آن و چرایی زندگی پرداخته است و ماهی قرمز که پس از مدت‌ها به وصال ماهی طلایی می‌رسد به معنی‌های بزرگی از زندگی دست می‌یابد.

تصویرگری این کتاب را حسن موسوی برعهده داشته و سیامک مظلومی آن را به انگلیسی ترجمه کرده است.

داستان کتاب «ماهی قرمز،‌ ماهی طلایی» برای کودکان چهارم تا ششم ابتدایی مناسب است و این اثر به همراه هفت کتاب دیگر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هم‌زمان با پنجاه و پنجمین نمایشگاه کتاب بولونیا در فروردین 97 رونمایی و عرضه شد.

این کتاب در 24 صفحه رنگی، قطع خشتی با جلد سخت و قیمت 9هزار تومان در مراکز عرضه‌ی کتاب و محصولات فرهنگی کانون به فروش می‌رسد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: