کد خبر: 35066
تاریخ انتشار: دوشنبه, 28 خرداد 1397 - 10:40

داخلی

»

اخبار کتاب

فراخوان هشتمین دوره‌ جایزه‌ دکتر فتح‌الله مجتبایی منتشر شد

منبع : لیزنا
هفت سال است که جایزه‌ی دکتر فتح‌الله مجتبایی هر ساله در دی ماه به بهترین پایان‌نامه‌ دوره‌ دکتری در رشته‌‌های «ادیان و عرفان» و «زبان و ادبیات فارسی» با هدف ارتقاء علمی و تشویق دانشجویان دوره‌ دکتری رشته‌های مذکور اهدا می‌شود.
فراخوان هشتمین دوره‌ جایزه‌ دکتر فتح‌الله مجتبایی منتشر شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی شهر کتاب، دانشجویان دوره‌ دکتری در این دو رشته که در سال ۱۳۹۶ از پایان‌نامه‌ی خود دفاع کرده‌اند می‌توانند یک نسخه از پایان‌نامه‌ی خود را همراه با ذکر نشانی و مشخصات تا پایان شهریور ۱۳۹۷ به دبیرخانه‌ی این جایزه واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر (بخارست)، نبش کوچه‌ی سوم، پلاک ۸،  مرکز فرهنگی شهر کتاب ارسال کنند.

هیات داوران جایزه را دکتر فتح‌الله مجتبایی، دکتر ضیاء موحد، دکتر حسین معصومی‌همدانی، دکتر شهرام پازوکی، دکتر محمود فتوحی رودمعجنی، دکتر نسرین فقیه‌ملک‌مرزبان، دکتر محمدرضا عدلی با دبیری علی‌اصغر محمدخانی تشکیل می‌دهند.

پایان‌نامه‌های ارسالی به دبیرخانه‌ی این جایزه برگشت داده نمی‌شوند و شرکت‌کنندگان باید از ارسال پایان‌نامه‌هایی که پیش یا پس از سال ۱۳۹۶ دفاع‌ کرده‌اند، خودداری‌کنند.

گفتنی‌ است پایان‌نامه‌ی برگزیده به همت انتشارات هرمس به صورت کتاب منتشر می‌شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: