کد خبر: 35098
تاریخ انتشار: سه شنبه, 29 خرداد 1397 - 11:41

داخلی

»

اخبار کتاب

نقد و بررسی مجموعه داستان کوتاه «کشتن به سبک خانگی»

منبع : لیزنا
مجموعه داستان کوتاه «کشتن به سبک خانگی» چهارشنبه 30 خردادماه ، در خانه فرهنگ گلها نقد و بررسی می شود.
نقد و بررسی مجموعه داستان کوتاه «کشتن به سبک خانگی»

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه شش و فرهنگسرای سرو، مجموعه داستان کوتاه «کشتن به سبک خانگی» نوشته افسانه احمدی که به تازگی از سوی نشر نیماژ منتشر شده با حضور نویسنده، منتقدان و علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد. 

مجموعه داستان کوتاه، توسط نشر چشمه منتشر شده، و با حضور نویسنده و منتقدان و همچنین علاقمندان به کتاب و کتابخوانی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد. 

مجموعه داستان «کشتن به سبک خانگی» متشکل از 9 داستان کوتاه و پنجمین اثر نویسنده و سومین مجموعه داستانی که تاکنون از او منتشر شده ست. «ژولی و ژولیا»، «زن که گریه نمی‌کند» «کاشف مویرگ‌ها» ،«تومور بدخیم عاشقی»، «شوهرچهارم» ، «آخرین طرح آقای کاف»، «گریه در دالان‌های تاریک»، «زیستن به سبک خانگی»، «کشتن به سبک خانگی» عناوین داستان‌های این مجموعه هستند. ذره بین نویسنده از روی آدم های داستان می گذرد و به بزرگ نمایی قسمت هایی می پردازد که بسیار عادی می نمایند.

گفتنی است مجموعه داستانی از او با عنوان «سمفونی سه شنبه ها» از همین نویسنده در سال 94 برگزیده ی هشتمین دوره ى جایزه ی ادبى جلال آل احمد شد.

علاقه مندان جهت شرکت در برنامه  می توانند روز چهارشنبه 30 خردادماه از ساعت 16تا18 به خانه  فرهنگ  گل‌ها واقع در خیابان کارگر شمالی، بالاتر ازخیابان فاطمی، کوچه دیدگاه، پلاک 28 مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر از برنامه های فرهنگی با شماره 88983603 تماس حاصل فرمائید.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: