کد خبر: 35172
تاریخ انتشار: یکشنبه, 03 تیر 1397 - 09:43

داخلی

»

اخبار کتاب

شب دکتر حسن حاج سید جوادی در کانون زبان فارسی

شبی به مناسبت درگذشت استاد دکتر حسن حاج سید جوادی در کانون زبان فارسی با حضور دوستان، همکاران مطبوعاتی و نویسندگان ساعت پنج ونیم یکشنبه سوم تیر برگزار می شود.
شب دکتر حسن حاج سید جوادی در کانون زبان فارسی

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام مجله فرهنگی و هنری بخارا، به مناسبت درگذشت استاد دکتر حسن حاج سید جوادی از سوی خانواده ایشان با همکاری مجله بخارا شبی را در کانون زبان فارسی با حضور دوستان، همکاران مطبوعاتی و نویسندگان برگزار می شود.

دکتر حسن حاج سید جوادی فارغ التحصیل رشته ادبیات تطبیقی از دانشگاه سوربن پاریس هستند. پس از بازگشت به ایران در روزنامه فرانسوی زبان ژورنال دو تهران و روزنامه اطلاعات مقالات بسیاری از ایشان منتشر شد. وبیش از ده تالیف و ترجمه نمودند.

درشب دکتر حسن حاج سید جوادی استادان: دکتر ناصر تکمیل همایون، استاد خرمشاهی، دکتر احمد کتابی، دکتر محمد جعفریان و دکتر الهیار خلعتبری سخنرانی خواهند کرد.

علاقه‌مندان در شرکت در این مراسم می توانند روز یکشنبه، سوم تیر در ساعت 5 و30 دقیقه بعد از ظهر به کانون زبان فارسی(بنیاد موقوفات دکتر محمود افشار) واقع در خیابان ولی عصر، سه راه زعفرانیه، خیابان عارف نسب، پلاک ۱۲ مراجعه کنند.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: