کد خبر: 36514
تاریخ انتشار: دوشنبه, 29 مرداد 1397 - 13:42

داخلی

»

اخبار کتاب

قدیانی قصه‌های شیرین جهان را تجدید چاپ کرد

منبع : لیزنا
کتاب قصه‌های شیرین جهان نوشته جمعی از نویسندگان مشهور جهان و روایت شاگاهیراتا و ترجمه بیژن نامجو و سبا بابایی این بار با قالبی جدید روانه بازار کتاب شد.
قدیانی قصه‌های شیرین جهان  را تجدید چاپ کرد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی مؤسسه انتشارات قدیانی، کتاب قصه‌های شیرین جهان نوشته جمعی از نویسندگان مشهور جهان و روایت شاگاهیراتا و ترجمه بیژن نامجو و سبا بابایی این بار با قالبی جدید و به صورت مجموعه‌‌ای با شخصیت‌های حیوان در نوبت چاپ دوم روانه بازار کتاب شد.

 داستان‌های معروف و قدیمی در کنار اینکه توانسته است جایی مهم و تأثیرگذار میان فرهنگ عامه و حتی بسیاری از افراد متفکر و ادیب داشته باشد، مفاهیم عمیق و انسانی را در فضایی داستانی به نحوی به مخاطبان آموخته که آنها با شنیدن نام داستان، قصه را به یاد می‌آورند و حتی تصاویر شخصیت‌های اصلی را در ذهن دارند.

این کتاب‌ها قبلاً از سوی همین انتشارات به صورت جلد‌های مجزا به چاپ رسیده است و اکنون به صورت مجموعه‌هایی با سه شخصیت داستانی (پسر، دختر، حیوان) تفکیک شده و به چاپ رسیده است.

در قسمتی‌هایی از متن کتاب آمده­است:

«... بندانگشتی و گهواره‌اش آن‌قدر کوچک بود که روی برگ نیلوفر آبی جا گرفت. بندانگشتی تا صبح خوابید. قورباغه و پسرش روی برگ دیگری نشسته بودند و بندانگشتی را تماشا می‌کردند ...»

کتاب‌های بنفشه واحد کودک و خردسال انتشارات قدیانی این کتاب‌را در قالب خشتی کوچک، مصور و رنگی با قیمت 15 هزار تومان روانه بازار کتاب نمود.

برای تهیه این کتاب علاوه بر مراجعه به کتاب‌فروشی‌های معتبر سراسر کشور، می‌توانید برای خرید اینترنتی آن به نشانی الکترونیکی نشر قدیانی نیز مراجعه کنید. 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: