کد خبر: 39470
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 05 ارديبهشت 1398 - 11:38

داخلی

»

اخبار کتاب

90 بازی عملی با بچه‌ها با نشر قدیانی منتشر شد

منبع : روابط عمومی انتشارات قدیانی
کتاب «90 بازی عملی با بچه‌ها» اثر «انجلا تایر» با ترجمه‌ مرضیه نوبختی و بهشاد حسینی پور در نوبت اول چاپ در سی‌و‌دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه شد.
90 بازی عملی با بچه‌ها با نشر قدیانی منتشر شد

به گزارش لیزنا، این کتاب برای رشد خلاقیت و افزایش اعتماد به نفس کودک از سوی نشر قدیانی منتشر شده است. این کتاب شامل اطلاعات و فعالیت‌های فراوانی برای سرگرمی کودکان نوپا و کمک به یادگیری و رشد آنهاست. این کتاب به والدین، مربیان و پرستاران کودک کمک می‌کند تا درک بهتری از فرایند رشد کودک نوپای خود داشته باشند و همچنین حاوی پیشنهاداتی برای سرگرمی آنهاست. از آنجایی که کودکان نوپا دارای استقلال اندک و نیازمند توجه مداوم هستند این کتاب به برنامه‌ریزی روزانه برای رشد بهتر کودک در این دوره مهم کمک می‌کند.

انتشارات قدیانی کتاب «90 بازی عملی با بچه‌ها» را در نوبت اول چاپ، با قیمت 30 هزار تومان در نمایشگاه کتاب عرضه خواهد کرد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: