کد خبر: 39933
تاریخ انتشار: شنبه, 15 تیر 1398 - 11:49

داخلی

»

اخبار کتاب

شهر کتاب میزبان «زنبورهای خاکستری» می شود

منبع : شهر کتاب
  سه‌شنبه هجدهم تیر ماه سه‌شنبه هجدهم تیر ماه، کتاب «زنبورهای خاکستری» در نشست هفتگی شهر کتاب بررسی می شود.
شهر کتاب میزبان  «زنبورهای خاکستری» می شود

 به گزارش لیزنا، نشست هفتگی شهر کتاب در روز سه‌شنبه هجدهم تیر ماه، ساعت ۱۶:۳۰ به نقد و بررسی کتاب «زنبورهای خاکستری» اختصاص دارد .

«زنبورهای خاکستری» جدیدترین رمان آندری کورکوف، نویسنده‌ی سرشناس اوکراینی است که ماجرای نزاع داخلی اوکراین بر سر شبه‌جزیره‌ی کریمه را روایت می‌کند. این رمان سرگذشت انسانیت از دست رفته است و مردی که از همه چیز ناامید شده جز زنبورهایی که باید سربلند از این جنگ بیرون بیاورد. آبتین گلکار این رمان را از زبان روسی به فارسی برگردانده و نشر افق آن را منتشر کرده است.

نشست هفتگی شهر کتاب در روز سه‌شنبه هجدهم تیر ماه، ساعت ۱۶:۳۰ به نقد و بررسی کتاب «زنبورهای خاکستری» اختصاص دارد که با حضور مجید قیصری، سیدحسین طباطبایی و آبتین گلکار در مرکز فرهنگی شهر کتاب واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر (بخارست)، نبش کوچه سوم برگزار می‌شود.

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: