کد خبر: 40220
تاریخ انتشار: سه شنبه, 02 مهر 1398 - 09:35

داخلی

»

اخبار کتاب

انتشارات قدیانی تمام آثار ال ام مونتگمری را منتشر می‌کند

منبع : نشر قدیانی
انتشارات قدیانی که تاکنون از ال ام مونتگمری، این نویسنده‌ی مشهور کتابهای بسیاری را به چاپ رسانده است، قصد چاپ تمام آثار این نویسنده را دارد.
انتشارات قدیانی تمام آثار ال ام مونتگمری  را منتشر می‌کند

 به گزارش لیزنا، «ال.ام. مونتگمری» نویسنده‌ی محبوب کانادایی‌ست که علیرغم اینکه سالها از خلق آثارش می‌گذرد اما شخصیت‌های به یاد ماندنی داستان‌هایش هنوز هم برای خوانندگان جذابیت دارد.

«ال.ام.‌مونتگمری» که بیشتر به دلیل خلق شخصیت جذاب و دوست‌داشتنی «آنی شرلی» به معروفیت رسید در طی سال‌های پربار زندگی‌اش یک دیوان شعر، ۲۰ رمان، ۳۰ مقاله و ۵۳۰ داستان کوتاه منتشر کرد. آثار، خاطرات و دستنوشته‌های این نویسنده‌ی بزرگ به بسیاری از زبان‌ها ترجمه شده‌ و با استقبال زیادی روبرو شده است.

انتشارات قدیانی تاکنون از این نویسنده‌ی مشهور کتابهای بسیاری را به چاپ رسانده است. که می توان به «مجموعه‌‌ی هشت جلدی آنی شرلی»، «مجموعه‌ی سه جلدی امیلی در نیومون، امیلی و صعود، امیلی و جستجو»، «مجموعه‌ی دو جلدی قصه‌های جزیره» و آثاری از قبیل «جاده‌ای به گذشته» و «قصر آبی» اشاره کرد.

نشر قدیانی قصد چاپ تمام آثار این نویسنده را دارد. این انتشارات آثار دیگری از ال.ام. مونتگمری از جمله «کلاف سردرگم»، «خاطرات ال.ام مونتگمری»، «جین در فانوس تپه» و دیگر آثار ارزشمند این نویسنده را نیز در دست چاپ دارد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: