کد خبر: 30711
تاریخ انتشار: دوشنبه, 03 مهر 1396 - 14:45

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

اخبار کتابخانه ملی

اولتیماتم وزیر ارشاد برای برگزاری نمایشگاه کتاب در شهرآفتاب

منبع : لیزنا
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از تصمیمی جدید برای برگزاری نمایشگاه کتاب سال آتی در شهر آفتاب خبر داد.
اولتیماتم وزیر ارشاد برای برگزاری نمایشگاه کتاب در شهرآفتاب

به گزارش خبرنگار لیزنا، اولین نشست خبری سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اصحاب رسانه دوشنبه ۳ مهرماه در سالن همایش‌های این وزارتخانه برگزار شد.

سیدعباس صالحی در این نشست درباره تغییر مکان نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بیان کرد: در سال اول برگزاری این نمایشگاه در شهر آفتاب کمبودهایی وجود داشت که با توجه به سرعت آمادگی قابل اغماض بود اما امسال با گذشت یکسال شرایط زیرساختی شهرآفتاب شرایط مناسبی نبود و این مسئله در ایام برگزاری نمایشگاه و حتی بعد از آن هم به مسئولان آنجا منتقل شد.

وی ادامه داد: هفته قبل طی جلسه‌ای با دست‌اندرکاران شهرآفتاب گفتم که اگر تا پایان مهرماه برای زیرساخت‌های شهرآفتاب اتفاقاتی نیفتد حتما در برگزاری نمایشگاه کتاب سوم در آن محل تجدیدنظر می‌شود.

 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به 10 سالن دیگری که قرار بود در شهرآفتاب ساخته شود، بیان کرد: همکاران قول دادند که به این امر بپردازند لذا امیدواریم با شرایط جدید در شهرداری تهران و قول مسئولان شهرآفتاب تا پایان مهرماه برای مکان نمایشگاه کتاب تصمیم گیریم.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: