کد خبر: 24666
تاریخ انتشار: شنبه, 12 تیر 1395 - 09:12

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

مسابقه نقاشی کتاب دوست مهربان کبوترها در کتابخانه شهید مطهری (ره)

منبع : لیزنا
 طوبی ترابی پور مسئول کتابخانه شهید مطهری، استان هرمزگان، از برگزاری مسابقه نقاشی از کتاب دوست مهربان کبوترها ویژه جشنواره کتابخوانی رضوی خبر داد.
مسابقه نقاشی کتاب دوست مهربان کبوترها در کتابخانه شهید مطهری (ره)

 

 

به گزارش لیزنا، طوبی ترابی پور مسئول کتابخانه شهید مطهری هرمزگان، با اعلام این خبر افزود: با توجه به نامگذاری سال جاری از طرف نهاد کتابخانه های عمومی به نام سال خواندن الویت اصلی بر انجام فعالیت های فرهنگی در راستای افزایش سرانه مطالعه قرار گرفته است که در سه گروه سنی برگزار می شود.


وی ادامه داد : این مسابقه برای گروه سنی زیر 12سال و بصورت مسابقه نقاشی از کتاب دوست مهربان کبوترها برگزار خواهد شد. ترابی پور برگزاری مسابقات مختلف از جمله مسابقه نقاشی را برای کودکان بسیار جذاب دانسته و تأکید کرد: وقتی کودکان به همراه والدین خود با شور و شوق در کتابخانه حضور یافته و در یک مسابقه جذاب با موضوع و عنوانی زیبا و مقدس چون امام رضا علیه السلام پس از مطالعه کتاب دوست مهربان کبوترها شرکت می کنند، طبیعتاً از همین سن پایین در ذهن آنها تصویری خوشایند و دوست داشتنی از کتاب و کتابخانه ایجاد می شود و می توان امید داشت این کودکان در آینده جزو افراد مأنوس با فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و مؤثر در فضای فرهنگی جامعه باشند.


مسئول کتابخانه عمومی گفت : مدت زمان شرکت در این مسابقه یک هفته در نظر گرفته شده است و بعد از عید فطر به 14 نقاشی کتاب دوست مهربان کبوترها به قید قرعه جوایزی اهدا می شود

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: