کد خبر: 26311
تاریخ انتشار: سه شنبه, 23 آذر 1395 - 13:33

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

در کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی دایر شد

نمایشگاه کتاب‌های چاپی، اسناد تاریخی و مطبوعات قدیمی

منبع : لیزنا
به مناسبت هفته وحدت، نمایشگاهی علمی و فرهنگی از کتابهای چاپی، اسناد تاریخی و مطبوعات قدیمی با موضوع اتحاد اسلامی، از تاریخ 23تا 30 آذر‌ماه در محل كتابخانه مركزي آستان قدس رضوي، برگزار شده است.
نمایشگاه کتاب‌های چاپی، اسناد تاریخی و مطبوعات قدیمی

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومي سازمان كتابخانه‌ها، موزه‌ها و مركز اسناد آستان قدس رضوي، در این نمایشگاه  مجموعه‌ای ارزشمند از کتاب‌های چاپی در قالب بخش‌های مختلفی با عناوینی مانند تفسیری بر قرائت دینی از وحدت، تقریب مذاهب، اتحاد و انسجام اسلامی، همبستگی درجهان اسلام، امت اسلامی، پیشویان در تقریب و هم‌بستگی در جهان اسلام و بیداری اسلامی در معرض دید عموم قرار گرفته است.

محمد جواد قوی، مدیر روابط عمومی، در این مورد گفت: وحدت مسلمین، وحدت جهان اسلام چشم انداز آینده، آوای تقریب، همگرایی جهان اسلام، نسین همبستگی، منشور اتخاد جماهیر اسلامی، اتحاد ملس انسجام اسلامی و موج اول بیداری اسلامی پس از انقلاب عناوین برخی از کتابهای این نمایشگاه است.

 وی با بیان اینکه در بخشی دیگر از این نمایشگاه نشریات تخصصی با موضوع حضرت محمد(ص) و اتحاد اسلامی در معرض نمایش عموم قرار گرفته است اظهار داشت: در بخش دیگری از این نمایشگاه، اسناد تاریخی از چگونگی برگزاری مراسم‌های ویژه ولادت با سعادت حضرت محمد در دوره‌های مختلف در حرم مطهر نیز در معرض دید عموم قرار گرفته است.

 

  گفتني است نمايشگاه کتابهای چاپی، اسناد تاریخی و مطبوعات قدیمی با موضوع اتحاد اسلامی، همه روزه از تاريخ 23 تا 30 آذر ماه از ساعت 8 تا 19 درمحل کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی پذيراي عموم علاقمندان به آثار علمي و فرهنگي است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: