کد خبر: 26503
تاریخ انتشار: دوشنبه, 06 دی 1395 - 10:47

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نمایشگاه کتاب‌های خارجی اسلام و مسیحیت در کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی

منبع : لیزنا
به مناسبت ولادت حضرت عیسی (ع) وآغاز سال نو میلادی، نمایشگاهی از کتاب‌های خارجی با موضوع اسلام و مسیحیت و زندگانی حضرت عیسی بن مریم(ع) از تاریخ 5 تا 12 دی‌ماه در محل کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی برگزار شده است.
نمایشگاه کتاب‌های خارجی اسلام و مسیحیت در کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی کتابخانه آستان قدس رضوی، در این نمایشگاه بیش از  110 عنوان کتاب، به زبان‌های مختلف مانند انگلیسی، اردو،  فرانسه و غیره در معرض دید عموم قرار گرفته است.

مسئول روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان کتابخانه‌ها گفت: این نمایشگاه که از مجموعه منحصر به فرد کتابخانه تخصصی زبان‌های خارجی انتخاب شده است از نظر علمی و فرهنگی و پژوهشی در نزد محققان و علاقمندان به موضوع اسلام و مسیحیت دارای اهمیت فراوان است.

محمد‌جواد قوی با بیان اینکه کتابخانه مرکزی استان قدس رضوی با مجموعه کتاب‌های خطی، چاپ سنگی و چاپی منحصر به فرد، گنجینه‌ای غنی از منابع مطالعاتی در موضوع اسلام و مسیحیت را دارد اظهار داشت: کتابخانه تخصصی زبان‌های خارجی دارای بیش از 108 هزار کتاب چاپی به 91 زبان زنده دنیا است که در بین محققان، دانش‌پژوهان و زبان‌شناسان از اهمیت فراوانی برخوردار است.

گفتنی است، نمایشگاه کتاب‌های خارجی با موضوع اسلام و مسیحیت و زندگانی حضرت عیسی بن مریم (ع) از تاریخ 5 تا 12 دی‌ماه  از ساعت 7:15 تا 19 در محل کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی پذیرای عموم علاقمندان به آثار فرهنگی است. 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: