کد خبر: 27086
تاریخ انتشار: یکشنبه, 10 بهمن 1395 - 14:09

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

همایش کتاب و خانواده در گرمسار سمنان

منبع : لیزنا
پنجمین همایش کتاب و خانواده در کتابخانه عمومی علامه محمد‌تقی ایوان کی گرمسار سمنان برگزار شد.
همایش کتاب و خانواده در گرمسار سمنان

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام اداره کل کتابخانه های عمومی سمنان، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان گرمسار گفت: پنجمین همایش کتاب و خانواده در کتابخانه عمومی علامه محمد‌تقی ایوان کی با همکاری نمایندگی اداره آموزش و پرورش، بسیج، شهرداری و شورای اسلامی برگزار شد.

 حسن نورمحمدی گفت: برنامه کارگاه آموزشی با موضوع آسیب‌ شناسی اجتماعی (عزت نفس) جهت دانش‌آموزان مقطع متوسطه پایه اول به همت کتابخانه عمومی علامه محمد‌تقی ایوان‌کی، نماینده اداره آموزش و پرورش با همکاری دانشگاه پیام نور و بسیج ایوانکی در محل سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور ایوانکی برگزار شد.

وی افزود: در این همایش دکتر رضا ناظری استاد و پژوهشگر مطرح کشوری مولف چندین اثر ارزشمند در زمینه های روانشناسی، در خصوص نقش موثر والدین در تربیت فرزندان مطالبی ارزنده ارائه کرد.

نورمحمدی ادامه داد: دکتر ناظری هم چنین در خصوص برخی آسیب‌های اجتماعی منجمله فضاهای مجازی و ارتباطات غلط همچنین اعتماد بنفس و راه‌های تقویت آن مطالبی را بیان کرد.

گفتنی است در این همایش بیش از 350 دانش آموز حضور داشتند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: