کد خبر: 28136
تاریخ انتشار: شنبه, 26 فروردين 1396 - 15:20

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

برگزاری کارگاه آموزشی «بهداشت مطالعه» در کتابخانه علامه‌جعفری

منبع : لیزنا
کتابخانه علامه‌جعفری کارگاه آموزشی «بهداشت مطالعه» را با هدف آموزش تکنیک‌های مطالعه و روش‌های موفقیت در امتحان یکشنبه بیست و هفتم فروردین ماه برگزار می‌کند.
برگزاری کارگاه آموزشی «بهداشت مطالعه» در کتابخانه علامه‌جعفری

 به گزارش لیزنا، براساس اعلام روابط عمومی کتابخانه علامه جفعری شهرداری تهران، کارگاه آموزشی «بهداشت مطالعه» با هدف ترغیب نوجوانان و جوانان به کتابخوانی، ارتقای سلامت جسمی افراد و بررسی تاثیر نقش سلامت و بهداشت در مطالعه در کتابخانه علامه جعفری روز یکشنبه 27 فروردین ماه ساعت 10 برگزار می‌شود.

 باتوجه به اینکه به‌کارگيری اصول درست در مطالعه مطالب درسی از جمله عوامل موفقيت دانش‌آموزان در امتحانات است بنابراین فریده قربانی در این کارگاه آموزشی به بررسی موضوعاتی تغذيه مناسب، سبک و پرانرژی و خواب کافی در روزهای امتحان، فاصله مناسب چشم‌ها با کتاب، استراحت متناوب چشم‌ها، وضعیت نشستن به هنگام مطالعه، آرامش فکری، ورزش و مطالعه و ...می پردازد.

علاقه‌مندان برای شرکت در این کارگاه آموزشی می‌توانند به کتابخانه علامه جعفری واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار آیت‌الله کاشانی، خیابان حسن‌آباد، انتهای کوچه چهارم مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 44091043 تماس بگیرند.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: