کد خبر: 29826
تاریخ انتشار: یکشنبه, 22 مرداد 1396 - 14:44

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

«هنر بلندخوانی»در کتابخانه علامه جعفری

منبع : لیزنا
 کارگاه آموزشی «هنر بلندخوانی» دوشنبه  23 مردادماه ساعت 10 ویژه گروه سنی کودک و نوجوان در کتابخانه علامه جعفری(ره) برگزار می‌شود.
«هنر بلندخوانی»در کتابخانه علامه جعفری

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه 5، هنر بلندخوانی عنوان کارگاه آموزش روش های صحیح بلندخوانی و روان خوانی است که همزمان با دومین پویش کتابخوانی تابستانه با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و هم چنین غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در فصل مهربانی از سوی کتابخانه علامه جعفری(ره) برگزار می‌شود.

کارشناس این نشست الهه سیاوشان، از مروجین و سرشناسان کتابخوانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که طی جلسات این برنامه، هنر بلند خوانی و راه های صحیح روان خوانی را به مخاطبان کودک و نوجوان آموزش می دهد.

گفتنی است؛ نفرات برتر این کارگاه، جهت خوانش کتاب، به دبیرخانه چهارمین جشنواره تولید کتاب های صوتی کودکان، نوجوانان و نابینایان واقع در کتابخانه فرهنگسرای فردوس معرفی خواهند شد.

 

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند در تاریخ های یاد شده به کتابخانه علامه جعفری واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار آیت‌ا... کاشانی، خیابان حسن‌آباد، انتهای کوچه چهارم مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 44091043 تماس بگیرند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: