کد خبر: 30761
تاریخ انتشار: جمعه, 07 مهر 1396 - 11:57

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

با هدف آشنایی با موانع اثربخشی و کارایی کتابداری

کارگاه آموزشی «اخلاق حرفه ای» در ۱۵ استان کشور

منبع : لیزنا
معاونت برنامه ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات، با هدف ارتقای اخلاق حرفه ای در نهاد کتابخانه های عمومی کشور، کارگاه آموزشی «اخلاق حرفه ای» در ۱۵ استان کشور برگزار می کند.
کارگاه آموزشی «اخلاق حرفه ای» در ۱۵ استان کشور

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، معاونت برنامه ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات با هدف ارتقای اخلاق حرفه ای در نهاد کتابخانه های عمومی کشور و با مشارکت دانشگاه تهران دوره های آموزشی «اخلاق حرفه ای» را برگزار می کند.

در دور اول این کارگاه ها روز چهارشنبه ۵ مهرماه با حضور روسای شهرستان ها و کتابداران کتابخانه های عمومی در سه استان البرز، فارس و آذربایجان شرقی برگزار شد.

موضوع این نشست ها تبیین ضرورت و جایگاه اخلاق حرفه ای در نهاد کتابخانه های عمومی کشور است و تغییر انگاره های آسیب زا و آشنایی با موانع اثربخشی و کارآیی در حرفه کتابداری کتابخانه های عمومی را دنبال می کند.

گفتنی است، معاونت برنامه ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات بر اساس جدول زمان بندی، این کارگاه ها را تا پایان مهرماه در ۱۲ مرکز استان دیگر برگزار می کند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: