کد خبر: 32875
تاریخ انتشار: یکشنبه, 08 بهمن 1396 - 09:52

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

وقف منزل مسکونی بانوي گچساراني در استان کهگیلویه و بویراحمد برای راه‌اندازی کتابخانه عمومی

منبع : لیزنا
 بانوی نیکوکار گچسارانی در اقدامی ارزشمند، منزل مسکونی‌اش را برای راه‌اندازی کتابخانه‌ عمومی وقف کرد.
وقف منزل مسکونی بانوي گچساراني در استان کهگیلویه و بویراحمد برای راه‌اندازی کتابخانه عمومی

به گزارش لیزنا اعلام روابط عمومی کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد، سرپرست اداره کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بانوی خیر و نیکوکار گچسارانی در اقدامی ارزشمند منزل مسکونی‌اش را برای راه‌اندازی کتابخانه‌های عمومی وقف کرد.

یاسر رحیمیان افزود: بانو «دلشاد آب‌آر» از نیکوکاران ساکن شهرستان گچساران، منزل مسکونی خود به مساحت ۲۴۵ و زیربنای ۱۵۵ مترمربع را جهت تبدیل به کتابخانه عمومی وقف کرد.

وی تأکید کرد: وقف این منزل مسکونی جهت کتابخانه عمومی، یک اقدام معنوی و فرهنگی برجسته است که برای نخستین بار در استان صورت گرفته است و این کار بزرگ و حسنه می‌تواند الگوی خوبی برای وقف مکان‌هایی برای ترویج فرهنگ عمومی به‌ویژه کتاب و کتابخوانی باشد.

همیشه آرزو داشتم برای ترویج فرهنگ کتابخوانی، کاری کنم

دلشاد آب‌آر، بانوی نیکوکار گچسارانی نیز با اشاره به این اقدام فرهنگی، گفت: همواره با کتاب و کتابخوانی به‌ویژه منابعی با موضوعات مذهبی و علوم دینی مأنوس بوده‌ام و همیشه آرزو داشتم برای ترویج فرهنگ کتابخوانی در استان، کاری کنم.

وی ادامه داد: در این راستا، منزل مسکونی‌ام را به نام سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) برای ترویج فرهنگ کتابخوانی در اختیار عموم مردم قرار دادم و از این اقدام، بسیار خوشنودم.

آب‌آر، اقدام خود را قدمی کوچک برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در کشور دانست و افزود: امیدوارم این قدم کوچک، پیامی برای دیگر واقفان و نیکوکاران برای توجه بیشتر به گسترش کتابخوانی در نسل امروز باشد.

 

گفتنی است، این بانوی نیکوکار، منزل مسکونی‌اش را به‌صورت مادام‌العمر در اختیار کتابخانه‌های عمومی استان قرار داده است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: