کد خبر: 35700
تاریخ انتشار: سه شنبه, 26 تیر 1397 - 12:51

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

کارگاه آموزشی «کتاب و رشد معنویت» ویژه بانوان بیکاه استان هرمزگان

منبع : لیزنا
کارگاه آموزشی «کتاب و رشد معنویت» با همکاری کتابخانه عمومی آل طاها بیکاه و کانون فرهنگی هنری نینوا برگزار شد.
کارگاه آموزشی «کتاب و رشد معنویت» ویژه بانوان بیکاه استان هرمزگان

به گزارش روابط عمومی ادراه کل کتابخانه‌های عمومی استان هرمزگان، کارگاه آموزشی «کتاب و معنویت» به همت مسئول کتابخانه عمومی آل طاها بیکاه در کانون فرهنگی هنری نینوا برگزار شد.

مهدی داوری، مسئول کتابخانه عمومی آل طاها بیکاه بیان کرد: یکی از راه های ترویج فرهنگ کتابخوانی و داشتن جامعه‌ای کتابخوان، سرمایه‌گذاری و ایجاد عادت به مطالعه در مادران است و  در همین راستا و طبق هماهنگی‌های صورت پذیرفته با کانونهای فرهنگی هنری بیکاه، مقرر شد تا به صورت مستمر و هفتگی، کارگاه های آموزشی متنوعی با محوریت کتاب برای بانوان برگزار شود تا آنان از اثرات کتابخوانی بر فرزندانشان آگاه شوند.

مسئول کتابخانه عمومی آل طاها بیکاه ادامه داد: یکی از آثار برگزاری این کارگاه ها که به وضوح قابل مشاهده است، حضور بیش از پیش فرزندان این مادران در کتابخانه‌ و افزایش اعضا در کتابخانه عمومی آل طاها است و همین انگیزه‌ای برای برگزاری مستمر کارگاه های کتاب و کتابخوانی برای مادران شده است که امید است به صورت مستمر برگزار و آثار آن، گامی در ترویج کتابخوانی در استان باشد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: