کد خبر: 36148
تاریخ انتشار: شنبه, 13 مرداد 1397 - 10:05

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

صابر قدیمی مهمان هشتمین محفل طنز و مطایبه «شکرستان»

منبع : لیزنا
هشتمین محفل طنز و مطایبه «شکرستان» با حضور صابر قدیمی یکشنبه، 14 مردادماه ساعت 18 در خانه فرهنگ آیه برگزار می‌شود.
صابر قدیمی مهمان هشتمین محفل طنز و مطایبه «شکرستان»

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه 5، محفل ادبی «شکرستان» با هدف ایجاد روحیه نشاط و شادابی میان شهروندان، اعتلای شعر طنز، فراهم آوردن فرصتی برای ارائه سروده‌های طنزآمیز شاعران جوان، شناسایی، جذب و پرورش ادبی و خلاقیت جوانان هنرمند در مسیر ارتقای دانش و همچنین ایجاد شور و هیجان و فراهم کردن یک روز به یاد ماندنی و شاد برای شهروندان به ویژه ساکنان فرهنگ دوست شهرک اکباتان و محله بیمه برگزار می‌شود.

کارشناس مجری این محفل، «شروین سلیمانی» از شاعران طنزپرداز و خوش قریحه کشور است. شعرخوانی طنزپردازان مطرح از جمله «صابر قدیمی» و پخش نت خند شامل کلیپ و عکس های طنزآمیز، برگزاری مسابقه ادبی طبع آزمایی، معرفی برگزیدگان و اهدای جوایز از دیگر بخش‌های این محفل طنز است.

دوستداران محافل ادبی به ویژه در حوزه طنز برای حضور در این برنامه می‌توانند به خانه فرهنگ آیه واقع در شهرک اکباتان، خیابان اصلی(فاز یک)، روبه روی ورزشگاه راه آهن مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 44633433 تماس بگیرند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: