کد خبر: 36325
تاریخ انتشار: شنبه, 20 مرداد 1397 - 16:06

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

«مقاله‌ای در باب اشک» در کتابخانه فردوس خوانش می‌شود

منبع : لیزنا
کتابخانه فردوس در «با هم بخوانیم»، به معرفی، خوانش و بررسی داستانی کوتاه از کتاب «زنبق های دهه هشتاد» اثر استفانی رینتز می‌پردازد.
«مقاله‌ای در باب اشک» در کتابخانه فردوس خوانش می‌شود

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه 5، در نشست ادبی با هم بخوانیم کتابخانه فردوس در روز یکشنبه 21 مردادماه ساعت 17، داستان «مقاله ای در باب اشک» از مجموعه داستان "زنبق های دهه هشتاد" نوشته استفانی رینتز و ترجمه لیدا طرزی با حضور جعفر توزنده جانی به عنوان منتقد و مجری، خوانش و بررسی می شود.

مجموعه داستان «زنبق های دهه هشتاد» که نام خود را از یکی از داستان های برگزیده این جایزه ادبی در سال 2006 وام گرفته است، عنوان کتابی است که داستان های برگزیده این جایزه در سال 2006 را شامل می شود. مجموعه 15 داستان کوتاه که همگی را باید برترین آثار داستانی نویسندگان انگلیسی زبان در آن سال به شمار آورد.

داستان های کتاب «زنبق های دهه هشتاد» به دلیل نوشته و منتشر شدن در اواخر دهه نخست از قرن 21 می تواند به نوعی نشان دهنده خط سیر فکری نویسندگان انگلیسی زبان و نیز بخشی از جریان ادبی ایالات متحده آمریکا در این برهه زمانی باشد.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به فرهنگسرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از تقاطع شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۴۴۰۸۱۰۴۳ تماس بگیرند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: