کد خبر: 38766
تاریخ انتشار: دوشنبه, 29 بهمن 1397 - 15:46

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

ویژه برنامه های فرهنگی در روستای وارگه شهرستان چرداول ایلام برگزار شد

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان ایلام
 به مناسبت فرارسیدن ایام فاطمیه و نیز گرامیداشت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، نشست بصیرتی -فرهنگی در مسجد روستای واگه شهرستان چرداول برگزار شد.
ویژه برنامه های فرهنگی در روستای وارگه شهرستان چرداول ایلام برگزار شد

به گزارش لیزنا، به مناسبت فرارسیدن ایام فاطمیه و نیز گرامیداشت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و با همکاری کانون فرهنگی مساجد استان، نشست بصیرتی-فرهنگی ۱۸ بهمن ماه در مسجد صاحب الزمان روستای وارگه شهرستان چرداول برگزار شد. در این نشست حجت الاسلام چراغی پور، مسئول دبیرخانه کانون فرهنگی مساجد استان و بیش از ۲۰۰ نفر از اهالی روستا حضور داشتند.

 نورالله عباداللهی، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان چرداول در این مراسم به ایراد سخنرانی با محوریت سیره و زندگی دخت نبی مکرم اسلام (ص) و دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف به ویژه کتابخانه ها پرداخت.

 در این مراسم همچنین ۶ جلد کتاب با موضوع زندگی حضرت فاطمه (س) و تاریخ انقلاب اسلامی از سوی رئیس اداره کتابخانه های شهرستان چرداول معرفی شد. وی همچنین  بر اهمیت و فواید کتابخوانی تاکید کرد و انقلاب اسلامی را انقلابی فرهنگی برخاسته از آموزه های دین مبین اسلام دانست.

 گفتنی است، در ایام دهه فجر، مسابقه کتابخوانی «حکمت های نهج البلاغه» با همکاری اداره کتابخانه های عمومی چرداول و دبیرخانه کانون فرهنگی مساجد استان در روستای وارگه برگزار شد که در پایان این مراسم از ۵۰ نفر از برگزیدگان این مسابقه تقدیر به عمل آمد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: