کد خبر: 27697
تاریخ انتشار: دوشنبه, 09 اسفند 1395 - 17:34

داخلی

»

اخبار کتاب

برگزاری مراسم پایانی جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی با حضور دو وزیر

منبع : لیزنا
مراسم پایانی جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی با حضور  وزیرآموزش و پرورش و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی سه شنبه دهم اسفندماه برگزار می‌شود.
برگزاری مراسم پایانی جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی با حضور دو وزیر

به گزارش لیزنا، براساس اعلام ستاد اطلاع‌رسانی رویدادهای ترویج کتاب‌خوانی،  مراسم پایانی جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی با حضور  دانش آشتیانی  و سیدرضا صالحی  وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور، سه‌شنبه دهم اسفندماه ساعت 14در  سینما کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  برگزار می‌شود.

در این مراسم  فخرالدین دانش آشتیانی وزیر آموزش و پرورش به پرسش دانش آموزان پاسخ می‌دهد.

نخستین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی، طرحی است که به همت معاونت فرهنگی وزارت ارشاد در قالب رویدادهای ترویج کتابخوانی در سطح کشور در حال برگزاری است. در این طرح بیش از ۲۰۰۰ باشگاه کتابخوانی و بیش از ۲۲هزار کودک مشارکت کرده اند.

علاقه مندان  برای حضور در این مراسم می‌توانند به سینمای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  واقع در خیابان خالداسلامبولی (وزرا) - نبش خیابان چهار٬پلاک بیست و چهار مراجعه نمایند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: