کد خبر: 27839
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 18 اسفند 1395 - 12:27

داخلی

»

اخبار کتاب

در راستای همکاری با مراکز علمی و پژوهشگران:

انعقاد تفاهم نامه بین پژوهشکده مدیریت اطلاعات و مدارک اسلامی و پژوهشکده مهدویت و موعود گرایی

منبع : لیزنا
همکاری بین مؤسسات و نهادهای دینی علمی و استفاده متقابل از تخصص ها و امکانات یکدیگر، موجب همگرایی بیشتر و مانع  موازی کاری می گردد.
انعقاد تفاهم نامه بین پژوهشکده مدیریت اطلاعات و مدارک اسلامی و پژوهشکده مهدویت و موعود گرایی

به گزارش لیزنا، براساس اعلام روابط عمومی پژوهشکده مدیریت اطلاعات و مدارک اسلامی، تقی واردی مدیر گروه نمایه سازی پژوهشکده مدیریت اطلاعات و مدارک اسلامی گفت: ایجاد و گسترش همکاری میان مؤسسات و نهادهای دینی، علمی، فرهنگی و اطلاع رسانی و استفاده متقابل از تجارب، تخصص ها، امکانات، دانش و محتوای ارزشی تولید شده در هر یک، زمینه ساز فعال سازی بهینه قابلیت‌های موجود و جلوگیری از موازی کاری و ایجاد همسویی و همگرایی مطلوب در نیل به اهداف عالیه فرهنگی خواهد بود.

تقی واردی در ادامه اظهار داشت: در راستای چنین اهدافی، تفاهم نامه ای بین پژوهشکده مدیریت اطلاعات و مدارک اسلامی و پژوهشکده مهدویت و موعود گرایی منعقد گردیده است. این تفاهم نامه به منظورایجاد ارتباط و گسترش تعاملات فنی و تبادل متون دیجیتالی، با رویکرد سازماندهی و مدیریت محتوایی اطلاعات مربوط به حضرت مهدی(عج) و ایجاد بانک اطلاعات موضوعی معارف مهدوی(عج) میان دو پژوهشکده فوق الذکر تنظیم گردیده است.

وی در ادامه گفت: پژوهشکده مدیریت اطلاعات و مدارک اسلامی متعهد شده علاوه بر مشاوره های پژهشی، در زمینه استاندارد سازی ابزارهای مدیریت اطلاعات (مانند اصطلاحنامه و نمایه سازی) و انتقال تجربیات پژوهشگران این پژوهشکده همکاری نماید.

پژوهشکده مهدویت و موعودگرایی نیز متعهد شد، منابع اطلاعاتی دیجیتالی خود را برای استفاده در کتابخانه دیجیتالی پژوهشکده مدیریت اطلاعات و مدارک اسلامی، در اختیار این پژوهشکده قرار دهد.

همچنین، رسمیت این تفاهم نامه از بهمن ماه 1395 به مدت پنج سال است. در صورت نیاز، قابل تمدید خواهد بود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: