کد خبر: 39314
تاریخ انتشار: شنبه, 24 فروردين 1398 - 17:26

داخلی

»

اخبار کتاب

زمان ثبت‌نام بن خرید کتاب تمدید شد

منبع : ستاد خبری سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  سخنگوی سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تمدید زمان ثبت‌نام دانشجویان، طلاب و اساتید حوزه و دانشگاه برای ثبت‎‌نام جهت دریافت بن خرید کتاب خبر داد.
زمان ثبت‌نام بن خرید کتاب تمدید شد

به گزارش لیزنا، ایوب دهقانکار گفت: با توجه به استقبال صورت گرفته و با هماهنگی‌های انجام شده با بانک عامل، تاریخ ثبت‌نام دانشجویان، طلاب و هیات علمی دانشگاه‌ها و حوزه‌های کشور تا پایان روز دوشنبه (26 فروردین ماه) تمدید شد.

وی ادامه داد: تاکنون 75 هزار و 350  دانشجو و طلبه و 1710  عضو هیات علمی درخواست‎های خود را در سامانه به ثبت رسانده‌اند.

در این دوره از نمایشگاه کتاب تهران بن خرید کتاب برای دانشجویان و طلاب مبلغ ١٥٠ هزار تومان است که از این مقدار سهم مشارکت دانشجویان و طلاب ٩٠ هزار تومان است و ٦٠ هزار تومان را نیز معاونت امور فرهنگی تامین خواهد کرد. همچنین بن خرید کتاب اساتید دانشگاه 60 درصد افزایش پیدا کرده و به مبلغ 400 هزار تومان رسیده که سهم اساتید 200 هزار تومان و سهم معاونت امور فرهنگی 200 هزار تومان است.

بر اساس این گزارش، افزایش ٥٠ درصدی یارانه خرید کتاب دانشجویان و 60 درصدی اساتید حوزه و دانشگاه در راستای حمایت از اقتصاد نشر و توجه به توسعه فرهنگ مکتوب و کتاب و کتابخوانی در کشور صورت گرفته است.

متقاضیان برای ثبت‌نام می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به سایت tibf.ir مراجعه کنند.

سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «خواندن توانستن است» از 4 تا 14 اردیبهشت ماه در مصلی امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: