کد خبر: 39341
تاریخ انتشار: یکشنبه, 25 فروردين 1398 - 13:07
ایمیل
چاپ

داخلی

»

اخبار کتاب

خرید 12 میلیارد ریال کتاب در جلسه 608 هیات خرید کتاب وزارت ارشاد

منبع : روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
هیات انتخاب و خرید کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خرید 46 هزار و 40 نسخه کتاب به ارزش 12 میلیارد و 652 میلیون و 200 هزار ریال را تصویب کرد.
خرید 12 میلیارد ریال کتاب در جلسه 608 هیات خرید کتاب وزارت ارشاد

به گزارش لیزنا، در جلسه 608 هیأت انتخاب و خرید کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خرید 433 عنوان کتاب در 46 هزار و 40 نسخه به مبلغ کل 12 میلیارد و652میلیون  و 200 هزار ریال مورد تصویب قرار گرفت.

عناوین کتاب‌های مصوب برای خرید در سایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و در تارنمای هیأت انتخاب و خرید کتاب بارگذاری شده است.

مراحل تحویل کتاب و سایر مدارک به شرح زیر است:

الف) ناشران محترم بعد از اطلاع از تصویب عناوین ارسالی‌شان همراه با کتاب‌های مصوب به میزان اعلام شده، به انبار کتاب واقع در: جاده مخصوص کرج، کیلومتر ١٠، روبروی شهاب خودرو، خیابان نخ زرین، خیابان شهید جلال، روبروی صنایع آموزشی (هنرستان پیام شهید)، تلفن: ٥١-٤٤٥٤٥١٤٩ ، مراجعه کنند و پس از تحویل کتاب‌ها و دریافت رسید انبار، طی مراجعه به امور مالی معاونت امور فرهنگی وزارتخانه (اتاق ٣٢٥)، مدارک زیر را به مسئول ذی‌ربط تحویل دهند:

1.   رسید انبار ٢ برگی (نسخه ذی حسابی و امور مالی)

2.    کپی پروانه نشر معتبر (از زمان تحوبل مدارک به معاونت، حداقل تا یک ماه اعتبار داشته باشد)

3.   فاکتور فروش (اصل و تصویر):

الف)باید در سربرگ انتشارات و به صورت رسمی باشد (داشتن آرم، نشانی و شماره تلفن انتشارات در سربرگ الزامی است)

ب) فاکتورها دارای شماره و تاریخ باشند و تاریخ فاکتور و تاریخ رسید انبار برابر باشند.

ج) در قسمت خریدار ، فقط نام معاونت امور فرهنگی ذکر شود .

د) از اعلام شماره حساب و مانده بدهی در داخل فاکتور اجتناب شود .

و) مهر و امضاء فقط با خودکار یا قلم جوهر آبی مورد قبول است.

4.    پرینت شماره شبا بانک ملی و تأییدیه بانک به نام صاحب پروانه نشر یا انتشارات

 

ب) ناشران محترم هنگام دریافت رسید انبار، حتماً به تطبیق اطلاعات مندرج در آن با مشخصات کتاب بپردازند تا درصورت مغایرت‌های احتمالی، مراتب مورد رسیدگی قرار گیرد، در غیر این صورت اعمال تغییرات در مراحل بعدی میسر نخواهد بود.

ج) مهلت مراجعه به انبار و تحویل کتاب و مدارک تا ٣ ماه بعد از اعلام در سایت است. از این رو باتوجه به اقتضائات اداری ـمالی معاونت،مراجعات بعدازمهلت مقررموردرسیدگی قرارنمی‌گیرد.

د) جهت کسب اطلاعات بیشتر با تلفن‌های زیر تماس حاصل شود:

 

1.   دفتر تحویل کتاب و برگزاری جلسات         ٣٨٥١٣٠٤٩  

2.   دفتر تنظیم حواله خرید کتاب             ٣٨٥١٢٨٥٠

3.   دفتر امور مالی                      ٣٨٥١٢٩٩٤

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: