کد خبر: 29503
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 04 مرداد 1396 - 10:09

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

دانش‌آموزان معلول بافقی در استان یزد میزبان نشست کتاب‌خوان شدند

منبع : لیزنا
به مناسبت روز بهزیستی اولین نشست کتاب‌خوان ویژه معلولان با همکاری کتابخانه عمومی «محمد مفیدی» و مرکز توانبخشی و حرفه‌آموزی «نرگس» بافق برگزار شد.
دانش‌آموزان معلول بافقی در استان یزد میزبان نشست کتاب‌خوان شدند

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد، در این نشست که با حضور الهام آقایی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی بافق برگزار شد، 7 تن از دانش‌آموزان مرکز حرفه‌آموزی نرگس به معرفی کتاب پرداختند.

نرگس حکیمی، بتول غلامرضاپور، فاطمه آدمی، صدیقه شیخی، مرضیه فتوحی، فرزانه فتوحی و فائزه شمس الدینی جزو مددجویانی بودند که در نشست کتاب‌خوان معلولان بافق به ترتیب به معرفی کتاب‌های «اشک شادی»، «امام رضا(ع)»، «سگ یاران غار»، «کلاغ‌ها مهربان هستند، مهربان و تنها»، «سیب و کرم کوچولو» «داستان‌های شنیدنی و خواندنی» و کتاب «قیچی که دنبال کار می‌گشت» را معرفی کردند.

الهام آقایی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی بافق نیز در ابتدای این نشست، عزم و اراده معلولان و مددجویان مرکز توانبخشی نرگس را ستود و گفت: معلولان روح لطیف و بی‌آلایشی دارند که باید زمینه ایجاد انگیزه و روحیه نشاط در آنها تقویت شود.

راضیه قربان‌زاده، مدیر مرکز حرفه‌آموزی «نرگس» بافق نیز با ارئه گزارشی از عملکرو این مرکز بیان داشت: هم‌اکنون 30 تن از معلولان و مددجویان بافقی در این مرکز مهارت‌های مختلفی همچون خیاطی، ساخت گل کریستال، تاج و زیور آلات و همچنین قلاب‌بافی را می‌آموزند.

 

در پایان نشست کتاب‌خوان معلولان شهرستان بافق، از مددجویان ارائه دهنده معرفی کتاب با اهدای جوایزی تقدیر شد

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: