کد خبر: 31673
تاریخ انتشار: شنبه, 27 آبان 1396 - 09:54

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

برگزاری مسابقه مشاعره در کتابخانه عمومی پانزده خرداد پیشوا

منبع : لیزنا
 هم‌زمان با ایام گرامیداشت کتاب، کتابخوانی و کتابدار، مسابقه مشاعره با حضور علاقه‌مندان در کتابخانه عمومی پانزده خرداد پیشوا برگزار شد.
برگزاری مسابقه مشاعره در کتابخانه عمومی پانزده خرداد پیشوا

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی تهران، هم‌زمان با ایام گرامیداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار، به همت کتابداران کتابخانه عمومی پانزده خرداد پیشوا و با همکاری کانون ادبی حافظ، مسابقه مشاعره با حضور اعضای کافه کتاب هدف، کانون ادبی پردیس زینبیه و سایر علاقه‌مندان به شعر و ادب پارسی در کتابخانه عمومی پانزده خرداد شهرستان پیشوا برگزار شد.

این مسابقه با شرکت ده نفر از دانشجویان و دانش آموزان پیشوایی در پنج گروه دو نفره برگزار شد و داوری آن بر عهده طاهره خواجوی و مهدانیان اردستانی، سرگروه‌های آموزشی ادبیات فارسی در اداره آموزش‌وپرورش پیشوا بود. در پایان این مسابقه اعظم فقیری و فاطمه قاسمی از دانشجویان رشته الهیات دانشگاه پردیس زینبیه، به‌عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

 

گفتنی است در خاتمه این نشست از نفرات برگزیده با اهدای جوایز و از سایر شرکت‌کنندگان نیز با اهدای لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: