کد خبر: 34571
تاریخ انتشار: شنبه, 29 ارديبهشت 1397 - 15:21

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

ستاد اقامه نماز اداره کل کتابخانه های عمومی استان کرمان تشکیل شد

منبع : لیزنا
به منظوربرنامه ریزی و اجرای برنامه های فریضه مقدس نماز در کتابخانه های عمومی استان ، ستاد اقامه نماز اداره کل کتابخانه های عمومی در محل این اداره کل تشکیل جلسه داد.
ستاد اقامه نماز اداره کل کتابخانه های عمومی استان کرمان تشکیل شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی کرمان، محمدجواد حسین زاده مدیرکل کتابخانه های عمومی استان در ابتدای این جلسه ضمن بیان اهمیت فریضه نماز در جامعه اسلامی افزود: کتابخانه های عمومی با توجه به نوع مخاطبین و مراجعین خود و ارتباط گسترده با جوانان و نوجوانان یکی از مراکز تاثیرگذار در ترویج شعائر و فرائض اسلامی هستند.

وی با اشاره به نقش موثر نماز در زندگی فردی و اجتماعی افراد یادآور شد: استفاده از ظرفیت کتابخانه های عمومی در ترویج فرهنگ نماز و معرفی منابع متناسب با این موضوع به اعضاء و مراجعین به کتابخانه های عمومی می تواند موجب نوسازی معنوی اقشار مختلف شود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی، جلسات نقد و بررسی و رونمایی کتاب و نشست های کتابخوان با محوریت نماز را از برنامه های این اداره کل در این راستا عنوان کرد.

وی همچنین خاطر نشان کرد: افزایش تعامل با ستاد اقامه نماز استان و اجرای برنامه ها و طرح های فرهنگی کتابخانه های عمومی متناسب با سایر دستگاه های فرهنگی از جمله راهکارهای قابل اجرا در این خصوص است.

حسین زاده با اشاره به وجود نمازخانه در بیش از ۹۰ درصد از کتابخانه های عمومی استان گفت: با توجه به اهمیت توجه به این فریضه مهم؛ برگزاری دوره های آموزشی با موضوعات مرتبط و تجهیز نمازخانه های کتابخانه های عمومی از جمله برنامه های این نهاد فرهنگی در سالجاری است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: