کد خبر: 38689
تاریخ انتشار: سه شنبه, 23 بهمن 1397 - 15:18

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

پنجمین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان آرادان استان سمنان برگزارشد

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان
پنجمین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان آرادان در سال جاری با حضور فرماندار شهرستان برگزارشد.
پنجمین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان آرادان استان سمنان برگزارشد

به گزارش ، پنجمین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان آرادان با حضور سعید افشار نادری، فرماندار؛ جواد صفری، معاون فرماندار؛ابراهیم مونسان، رئیس اداره کتابخانه های عمومی  شهرستان و اعضای انجمن کتابخانه‌های عمومی این شهرستان   با هدف برنامه ریزی جهت برگزاری برنامه‌های فرهنگی در کتابخانه‌ها  و ارائه راهکار برای ترویج فرهنگ مطالعه در فرمانداری شهرستان آرادان برگزارشد.

سعید افشار نادری ضمن عرض تبریک  ایام الله دهه فجر بیان داشت: در زمان قبل انقلاب کتابخانه ها چنین سازمان یافته نبود اما اکنون از لحاظ فیزیکی و فرهنگی شاهد توسعه کتابخانه‌ها هستیم.

وی نقش کتابداران را در جامعه مهم دانست و افزود: کتابداران باید مراجعان را در انتخاب کتاب مناسب راهنمایی کنند.

افشار نادری با تاکید بر اینکه رهبری حضرت امام خمینی (ره) و ایثارگری مردم وفادار بود که انقلاب اسلامی به ثمر نشست  اظهار داشت:  امروز این انقلاب با رهبری های مقام معظم رهبری مسیر تعالی و پیشرفت را با اقتدار طی می کند.

در ادامه ابراهیم مونسان رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان آرادان گفت: هم اکنون ۳کتابخانه ی عمومی در سطح شهرستان  مشغول ارائه خدمات هستند .

وی افزود:در ایام الله دهه فجر نشست های کتاب‌خوان با موضوع انقلاب اسلامی، مسابقات فرهنگی،زنگ انشا با موضوع انقلاب اسلامی در مدارس، جلسات مطالعاتی، مسابقات نقاشی و خلاقیت  در کتابخانه‌ها برگزار می شود.

 در خاتمه اعضای انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان آرادان در خصوص برنامه‌های فرهنگی کتابخانه ها وجذب مخاطب به این محیط فرهنگی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: