کد خبر: 38701
تاریخ انتشار: سه شنبه, 23 بهمن 1397 - 15:37

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

شب شعر «انقلاب» در کتابخانه عمومی حضرت زهرا(س) حمیدیا در یزد برگزار شد

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد
 همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، شب شعر انقلاب با حضور شاعران برجسته یزدی در کتابخانه عمومی حضرت زهرا (س) شهر حمیدیا برگزار شد.
شب شعر «انقلاب» در کتابخانه عمومی حضرت زهرا(س) حمیدیا در یزد برگزار شد

به گزارش لیزنا، در این مراسم که جمعی از اعضای شورای شهر حمیدیا و علاقه‌مندان به شعر و ادبیات حضور داشتند غلامرضا محمدی متخلص به کویر، عالیه مهرابی، غلامحسین زارع، منصور شجاع، و علی غفوری، از شاعران پیشکسوت و جوان یزدی،  اشعار خود را با موضوع انقلاب، شهید، و ایام سوگواری شهادت حضرت زهرا(س) برای حاضران قرائت کردند.

در ابتدای این محفل ادبی حسین بمانی، مسئول کتابخانه عمومی حضرت زهرا(س) نقش شاعران و هنرمندان را در تبیین ارزش‌های اسلامی و انقلابی مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: فعالیت‌های هنرمندان به ویژه شاعران در زمینه حفظ و صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی و تحقق اهداف اسلام بسیار پررنگ است.

محسن رفیعی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان یزد نیز در سخنانی کوتاه ضمن عرض تبریک فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: شاعران می‌توانند با اشعار خود تأثیر شگرفی در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان داشته باشند و ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران را برای نسل جوان در قالب شعر و هنر بیان کنند.

در پایان شب شعر انقلاب در کتابخانه حضرت زهرا(س) یزد برگزار شد، از شاعران و فعالان انجمن ادبی کتابخانه‌های شهرستان یزد با تقدیم هدایایی تقدیر شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: