کد خبر: 25093
تاریخ انتشار: سه شنبه, 09 شهریور 1395 - 09:17

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

نمایشگاه کتاب

تمدید نمایشگاه کتاب زنجان تا 10 شهریور

منبع : لیزنا
موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران از تمدید 2 روزه نمایشگاه کتاب استان زنجان خبرداد.
تمدید نمایشگاه کتاب زنجان تا 10 شهریور

 به گزارش لیزنا، هشتمین نمایشگاه کتاب استان زنجان ازتاریخ 2 تا 8 شهریور ماه درمحل مصلی نمازجمعه این شهر درحال برگزاری است.

 

 به دلیل استقبال گسترده از نمایشگاه و درخواست استان این نمایشگاه به مدت 2 روز تا تاریخ 10 شهریورماه تمدید گردید. در این نمایشگاه 300 ناشر از سراسر کشور 38 هزار عنوان کتاب را در 195 غرفه در معرض دید علاقه‌مندان به کتاب قرار داده اند. مبلغ 350 میلیون تومان بن یارانه‌ای خرید کتاب با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به این نمایشگاه اختصاص داده شده است.

 

بر اساس اعلام روابط  عمومی موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران، با هماهنگی های صورت گرفته بن کارت های یارانه ای خرید کتاب که در این نمایشگاه توزیع می گردد در تعدادی از کتاب فروشی های منتخب سطح شهر زنجان نیز اعتبار دارد و مردم می توانند با این بن کارت ها از این کتاب فروشی ها خرید نمایند.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: