کد خبر: 37407
تاریخ انتشار: شنبه, 14 مهر 1397 - 14:31

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

آخرین اخبار

بزرگداشت بنیانگذار دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد

منبع : روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران
 آیین نکوداشت مقام آموزشی و فرهنگی «محمدعلی مجتهدی گیلانی»، عصر چهارشنبه 11 مهر در سالن اجتماعات بنیاد نخبگان استاد تهران برگزار شد.
 بزرگداشت بنیانگذار دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد

 به گزارش لیزنا، در این مراسم که به پاس بزرگداشت بنیانگذار دانشگاه صنعتی شریف و مدیر دبیرستان البرز برپا شد٬ مهدی محقق؛ رئیس هیات مدیره انجمن آثار و مفاخر فرهنگی، سیدمحمود دعایی؛ مدیرمسئول روزنامه اطلاعات، سعید سهراب‌پور؛ مشاور رئیس بنیاد ملی نخبگان،آریا الستی؛ معاون بنیاد نخبگان، و تعدادی از شاگردان و اساتید دانشگاه به ایراد سخنرانی پرداختند و یادبود وارج نامه ای به نماینده بنیاد دکتر مجتهدی گیلانی اعطا شد.

لازم به توضیح است در حاشیه این نشست، نمایشگاهی از اسناد و تصاویر  مربوط به این شخصیت که بخش عمده آن مربوط به مکاتبات او در دانشگاه صنعتی شریف و دبیرستان ماندگار البرز بود، ازسوی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در بنیاد نخبگان استان تهران برگزار شد.

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: