کد خبر: 28837
تاریخ انتشار: شنبه, 20 خرداد 1396 - 12:14

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کارگاه

سومین نشست «مدیریت اطلاعات علمی و منابع الکترونیکی» برگزار می‌شود

منبع : لیزنا
پژوهشکده سازمان مطالعه و تدوین (سمت)، با هدف دانش‌افزایی و توانمندسازی اعضای هیأت علمی و اساتید، سومین دوره عمومی «مدیریت اطلاعات علمی و منابع الکترونیکی» را برگزار می‌کند.
سومین نشست «مدیریت اطلاعات علمی و منابع الکترونیکی» برگزار می‌شود

به گزارش لیزنا، براساس اعلام روابط عمومی «سمت»، پژوهشکده سازمان مطالعه و تدوین (سمت)، با هدف رشد علمی اعضای هیأت علمی خود، اقدام به برگزاری دوره‌هایی با عنوان «دوره مدیریت اطلاعات علمی و منابع الکترونیکی» نموده است.

سومین نشست این دوره علمی آموزشی، با تدریس سعید اسدی، روز یکشنبه ۲۱ خردادماه از ساعت ۹ الی ۱۳ در اتاق جلسات سازمان مطالعه و تدوین (سمت) تشکیل می‌شود.

گفتنی است، اولین نشست آن در فروردین‌ماه با تدریس عبدالرضا نوروزی چاکلی، مدیر گروه علم اطلاعات و دانش‌شناسی دانشگاه شاهد و دومین نشست آن نیز در اردیبهشت‌ماه با تدریس دکتر سعید اسدی عضو هیأت علمی دانشگاه شاهد برگزار شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: