کد خبر: 27333
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 20 بهمن 1395 - 09:21

داخلی

»

ROOT

»

مجموعه اصلی

برنامه‌های فرهنگی کتابخانه‌های عمومی مشهد مقدس

منبع : لیزنا
همزمان با ایام دهه فجر برنامه‌های ویژه‌ای در کتابخانه‌های عمومی طبرسی، شهید مفتح، فرزانه جامع و علامه طباطبایی مشهد مقدس برگزار شد. 
برنامه‌های فرهنگی کتابخانه‌های عمومی مشهد مقدس

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان مشهد مقدس، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی مشهد مقدس در برنامه‌های کتابخانه‌های شهرستان را تشریح کرد.

مریم رام ادامه داد: کتابخانه‌های عمومی شهرستان مشهد مقدس در این الله دهه فجر برنامه فرهنگی و ادبی متنوعی را در حال اجرا دارند.

روایتگری انقلاب در کتابخانه عمومی طبرسی انجام گرفت.

در این برنامه  یکی از جانبازان و از اعضای فعال این کتابخانه خاطرات روزهای انقلاب را روایت کرد.

نمایشگاه موضوع کتاب در کتابخانه شهید مفتح برگزار شد. طاهره خزاعی مسئول کتابخانه عمومی شهید مفتح هدف از برگزاری این نمایشگاه  را آشنایی اعضا و مراجعان با رویدادهای روزهای انقلاب و آشنایی با اندیشه  و آرای امام خمینی (ره)  عنوان کرد.

در کتابخانه فرزانه جامع نیز نمایشگاه برپا شد.

به گفته هانیه وهابی، مسئول کتابخانه این نمایشگاه تا پایان دهه مبارک فجر دائر است. و علاقمندان می توانند در طول دهه این کتب را به امانت بگیرند.

فرزانه عامل مسئول کتابخانه عمومی علامه طباطبائی نیز از برگزاری نمایشگاه کتابی با موضوع انقلاب اسلامی ایران خبر داد. در این نمایشگاه سعی شده  از آثار جدیدی که در زمینه انقلاب اسلامی ایران از ابتدای سال 95 تا کنون از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به این کتابخانه ارسال گردیده است در کنار سایر منابع استفاده شود. این نمایشگاه تا روز 23 بهمن ماه دایر خواهد بود و هدف از آن آشنایی مخاطبین و به ویژه جوانان و نوجوانان با منابع در زمینه انقلاب اسلامی ایران است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: