کد خبر: 42973
تاریخ انتشار: شنبه, 13 دی 1399 - 12:31

داخلی

»

کتابخانه و کتابداری

ارسال بیش از 110 اثر پژوهشی به دبیرخانه جشنواره ملی پژوهش و فناوری

منبع : روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران
 دبیر علمی یازدهمین جشنواره ملی پژوهش و فناوری سازمان اسناد و کتابخانه ملی از ارسال بیش از 110 اثر پژوهشی در حوزه‌های تالیف، طرح پژوهشی، پایان‌نامه ارشد، رساله دکتری و ایده‌های نوآورانه خبر داد.
ارسال بیش از 110 اثر پژوهشی به دبیرخانه جشنواره ملی پژوهش و فناوری

به گزارش لیزنا، نرگس نشاط دبیر علمی یازدهمین جشنواره ملی پژوهش و فناوری سازمان اسناد و کتابخانه ملی گفت: با توجه به فراخوان اعلام شده و پایان مهلت ارسال آثار به یازدهمین جشنواره ملی پژوهش و فناوری سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، مجموع آثار ارسال شده به دبیرخانه به داوران جهت ارزیابی تحویل داده شده است.

وی ادامه داد: هم اکنون تعداد ۲۶ عنوان کتاب،۲۰طرح پژوهشی، ۳۴ پایان نامه دکترا، ۲۲ پایان‌نامه ارشد و 11 ایده نوآورانه به دبیرخانه یازدهمین جشنواره ملی پژوهش و فناوری سازمان اسناد و کتابخانه ملی ارسال شده است که مورد ارزیابی داوران قرار گرفته است.

عضو هیات علمی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران اظهار داشت: آیین اختتامیه یازدهمین جشنواره پژوهش و فناوری سازمان اسناد و کتابخانه ملی با پیام «آینده روشن با پژوهش اثربخش» در تاریخ 24 دی ماه برگزار می‌شود و اسامی برگزیدگان اعلام و از آنها تقدیر خواهد شد.

جشنواره ملی پژوهش و فناوری سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران از 22 آذرماه همزمان با هفته پژوهش با برگزاری نشست‌های علمی و تخصصی آغاز شده و مراسم اختتامیه در تاریخ 24 دی‌ماه برگزار خواهد شد. این دوره از جشنواره پژوهش همانند سال گذشته در حوزه‌های موضوعی، علم اطلاعات و دانش‌شناسی، علوم آرشیوی و سندپژوهی، ایران‌شناسی و اسلام‌شناسی، نسخه‌پژوهی و تاریخ شفاهی برگزار می‌شود.