کد خبر: 43485
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 27 اسفند 1399 - 12:21

داخلی

»

کتابخانه و کتابداری

سیزدهمین جشنواره بین‌المللی حرکت برگزار شد

منبع : لیزنا
انجمن علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه الزهرا(س) در بخش نشریه رتبه دوم ، در بخش  کتاب رتبه سوم و انجمن مطالعات آرشیوی دانشگاه الزهرا(س) نیز در بخش نشریه رتبه سوم این جشنواره را کسب کردند.
سیزدهمین جشنواره بین‌المللی حرکت برگزار شد

به گزارش لیزنا، اختتامیه سیزدهمین جشنواره بین‌المللی حرکت ویژه آثار و دستاوردهای اتحادیه ها و انجمن های علمی دانشجویی با حضور دکتر منصور غلامی وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری در آمفی تئاتر شهید بهرامی دانشگاه دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار شد

براساس اعلام نتایج این دوره از جشنواره، انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه الزهرا(س) در ۳ حوزه مختلف رتبه‌های اول تا سوم را در میان دانشگاه‌های کشور کسب کردند . بر همین اساس، انجمن زبان روسی دانشگاه الزهرا در بخش مسابقه رتبه اول، انجمن علم اطلاعات و دانش شناسی در بخش نشریه و انجمن طراحی صنعتی در بخش انجمن برتر رتبه دوم را کسب کردند.

همچنین انجمن علم اطلاعات و دانش شناسی در بخش کتاب، انجمن مطالعات آرشیوی در بخش نشریه و انجمن محیط زیست در بخش انجمن برتر نیز موفق به کسب رتبه سوم شدند. 

جشنواره بین المللی حرکت رویدادی برای رقابت، عرضه و نمایش دستاورد‌های برتر علمی اتحادیه و انجمن‌های علمی دانشجویی است.

این جشنواره به صورت سالانه و با سیاست گذاری و برنامه ریزی اداره کل امور فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار می‌شود و راهبرد اصلی آن در این دوره، تأکید بر اقتصاد دانش بنیان و اقتصاد مقاومتی و جهت گیری فعالیت انجمن علمی نیز حول وضعیت کنونی جهان پس از شیوع ویروس کرونا است.