کد خبر: 24547
تاریخ انتشار: سه شنبه, 25 خرداد 1395 - 16:19

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

27 خرداد ماه برگزار می شود

میزگرد تخصصی «کتابداران کتابخانه‏ های آموزشگاهی»

منبع : لیزنا
میزگرد تخصصی «کتابدارن کتابخانه های آموزشگاهی» با شرکت جمعی از کتابداران کتابخانه های مدارس و استادان دانشگاه روز پنج شنبه 27 خرداد از ساعت 10 تا 12 در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار می شود.
میزگرد تخصصی «کتابداران کتابخانه‏ های آموزشگاهی»

 

 به گزارش لیزنا،  «میزگرد تخصصی کتابدارن کتابخانه های آموزشگاهی»،  با محورهای بحث: «بیان دغدغه ها و ضرورتهای فعالیت در کتابخانه های آموزشگاهی»، «چالش ها و نیازهای کتابداران شاغل در کتابخانه های مدارس»، «تبادل تجربیات بین کتابداران حاضر در جمع» و «بررسی نحوه ارتباط و تعامل بیشتر کتابداران کتابخانه های آموزشگاهی بایکدیگر» برگزار می شود.


اعضای حاضر در این نشست دکتر مریم جلالی- دانشگاه شهید بهشتی، دکتر علیرضا نوروزی - دانشگاه تهران، فاطمه مرتضایی فرد- دانشگاه علامه طباطبایی و عضو شورای کتاب کودک، دکتر مهرناز خراسانچی- کتابخانه عمومی حسینیه ارشاد،  صدیقه احمدی فصیح- کتابخانه ملی،  مریم شمس الهی- کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان،  ناهید جباری- عضو شورای کتاب کودک و فعال در زمینه کتابخانه های مدارس و نسترن پورصالحی- دانشگاه تهران، هستند. همچنین کتابداران چندین مدرسه نیز که چند سال سابقه فعالیت در مدارس را دارند به عنوان میهمان ویژه حضور دارند.

«میزگرد تخصصی کتابدارن کتابخانه های آموزشگاهی» روز پنج شنبه 27 خرداد از ساعت 10 تا 12 در تهران، بزرگراه جلال آل احمد/ بزرگراه شهید چمران، زیر پل نصر(گیشا)،  دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، سالن جنبی تالار الغدیر برگزار می شود.

 

ورود برای عموم آزاد است و برای هماهنگی بیشتر، خواهشمند است علاقه مندان نام و نام خانوادگی و شماره تلفن خود را به ایمیل این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ارسال نمایند.                               

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: