کد خبر: 25144
تاریخ انتشار: سه شنبه, 16 شهریور 1395 - 08:07

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

دومین نشست ژورنال کلاب برگزار می‌شود

نشست «رویکردهای پژوهشی در حوزه تعامل انسان با رایانه»

منبع : لیزنا
کمیتۀ پژوهش انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران دومین نشست ژورنال کلاب را با عنوان «رویکردهای پژوهشی در حوزه تعامل انسان با رایانه» روز شنبه 27 شهریور ماه ۱۳۹۵ برگزار می کند.
نشست «رویکردهای پژوهشی در حوزه تعامل انسان با رایانه»

 به گزارش لیزنا، کمیتۀ پژوهش انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران، دومین نشست ژورنال کلاب را با عنوان «رویکردهای پژوهشی در حوزه تعامل انسان با رایانه» روز شنبه 27 شهریور ماه ۱۳۹۵ ساعت  ۱۵ تا ۱۷ در تالار سخن پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) برگزار می‌کند.

 

مقاله‌های موردنظر برای طرح در نشست شهریورماه عبارتند از:

1) SHIAU, WEN-LUNG; YAN, CHANG-MING;KUO Koh, CHEN-CHAO. (2016). The Intellectual Structure of Human Computer Interaction Research.Journal of Information Science & Engineering. May2016, Vol. 32 Issue 3, p703-730. 28p

۲) ناصری، زهرا، نوروزی، علیرضا و مریم ناخدا (1395). بررسی رابط کاربر کتابخانه‌های دیجیتالی خارج از کشور از نظر ویژگی‌ها و قابلیت‌های مبتنی بر نشانه‌گذاری اجتماعی برای استفاده در کتابخانه‌های دیجیتالی ایران. پژوهش‌نامۀ پردازش و مدیریت اطلاعات، 31(4): 911-930.

 

 مدیر این نشست دکتر رضا بگلو، عضو هیات علمی پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران و از مشاوران کمیته پژوهش خواهد بود. شرکت در این نشست رایگان و برای عموم علاقمندان آزاد است.

علاقمندان برای حضور در این نشست از طریق لینک ثبت‌نام اقدام نمایند.

 

این نشست روز شنبه 27 شهریور ماه ۱۳۹۵ ساعت  ۱۵ تا ۱۷  تهران،  خیابان انقلاب، تقاطع فلسطین، پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک)، تالار سخن برگزار می‌شود.

 

گفتنی است اولین نشست ژورنال کلاب کمیته پژوهش انجمن علمی کتابداری و اطلاع‌­رسانی ایران با عنوان «رویکردهای پژوهشی در حوزه رفتار اطلاع­‌یابی» در تاریخ ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ برگزار شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: