کد خبر: 26313
تاریخ انتشار: سه شنبه, 23 آذر 1395 - 13:59

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

توسط مرکز اسناد و کتابخانه ملی یزد

کارگاه آموزشی«مدیریت اسناد» برگزار شد

منبع : لیزنا
کارگاه آموزشی مدیریت اسناد با حضور 91 نفر از مسئولان و کارشناسان بایگانی‌های ادارات در استان یزد برگزار شد.
کارگاه آموزشی«مدیریت اسناد» برگزار شد

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی مرکز اسناد وكتابخانه ملي استان يزد، کارگاه آموزشی یک روزه «مدیریت اسناد» در راستای دانش افزایی مسئولان و کارشناسان بایگانی‌های ادارات استان، روز دوشنبه، 22 آذر ماه، در سالن اجتماعات بهزیستی شهرستان یزد برگزار شد.

 در این کارگاه استاد مدعو از سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران به تشریح موضوع اهمیت اسناد و بیان قوانین مربوط به شیوه نگهداری و طبقه‌بندی اسناد اداری و همچنین شیوه ارزشیابی،شرایط نگهداری و امحا اسناد پرداخت.

جلال طاهری، معاون اداره کل ارزشیابی و گردآوری اسناد سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، در این کارگاه آموزشی ضمن مروری بر قوانین و آیین‌نامه‌های مربوط به مدیریت اسناد، به سئوالات تخصصی کارشناسان بایگانی‌های ادارات استان نیز پاسخ گفت.

 گفتنی است مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان یزد، به عنوان یک نهاد پژوهشی، آموزشی و فرهنگی، برای ارتقای سطح دانش جامعه هدف، اقدام به برپایی کارگاه های آموزشی شامل سندخوانی، خط سیاق، مدیریت اسناد، تمبرشناسی، مهرشناسی و غیره می‌کند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: