کد خبر: 40214
تاریخ انتشار: دوشنبه, 01 مهر 1398 - 09:12

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

برنامه‌ریزی آغاز به کار پانزده پنل در کنگره پنجم انجام شده است

منبع : روابط عمومی انجمن کتابداری و اطلاع رسانی
دومين جلسه كميته راهبری پنجمين كنگره متخصصان علوم اطلاعات در روز سه شنبه 26 شهریورماه 1398 و در محل دفتر انجمن علمي كتابداری و اطلاع رسانی ايران برگزار شد.
برنامه‌ریزی آغاز به کار پانزده پنل در کنگره  پنجم انجام شده است

 به گزارش لیزنا، در ابتداي جلسه مهرنازخراسانچي، دبير اجرايي كنگره پنجم نكاتی را براي تاييد و تصويب توسط كميته راهبري مطرح کرد و سپس، گزارش عملكرد يك ماهه اين كميته قرائت شد. در این گزارش به فعالیت‌های کمیته اجرائی در شهریورماه 1398 اشاره شد.

مهم‌ترین این فعالیت‌ها عبارتست از: آماده‌سازی و انتشار فیلم‌های کنگره چهارم، استخراج و آرشیو اطلاعات کنگره چهارم از وب‌سایت‌های خبری، اطلاع‌رسانی اخبار جلسه‌های برگزار شده برای کنگره پنجم در وب‌سایت و کانال‌های انجمن و کنگره، راه‌اندازی صفحه اینستگرام انجمن، برنامه‌ریزی و هماهنگی برای تشکیل شش جلسه با حامیان کنگره و ارسال نامه به مسئولان کمیته‌های انجمن و تقاضا از آنها برای ارائه برنامه‌های خود در کنگره پنجم.

سپس دكتر محمد زره ساز، دبير كميته علمی پنجمین کنگره متخصصان علوم اطلاعات، گزارشی در خصوص جلسات برنامه ريزي پنل هاي کنگره پنجم ارائه کرد. در این گزارش عنوان شد که تا کنون برنامه‌ریزی برای آغاز به کار پانزده پنل انجام شده است.

دبیران این پنل ها مشخص شده اند. قرار است هر پنل چند پیش نشست برگزار کند و پس از برگزاری پیش نشست ها در رابطه با کیفیت حضور آن پنل در کنگره تصمیم گیری خواهد شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: